Einundzweizig

1.4K 120 15
                                    

''Zanim powstała czakra, A świat był pogrążony w wojnach, na świecie znalazła się kobieta która te straszne chwilę zakończyć. Nazywała się Otsutsuki Kaguya. Księżniczka, bo właściwie nią była postanowiła zjeść owoc czakry. W ten sposób złamała wielkie prawo które zabrzmiało spożycia tego pożywienia. W niedługim czasie Kaguya narodziła dwóch synów Hagoromo i Hamure. Obydwaj mężczyźni posiadali czakrę. Posiadali oni niesamowite dojutsu które przewyższało poziom ich matki. Chłopcy przez pewien czas kochali swoją rodzicielkę do czasu. Kaguya była zła o to jaką moc zyskali jej synowie. W związku z tym połączyła się z boskim drzewem tworząc dziesięciooganiastego. Bracia stanęli z nim do walki i z pomocą pewnej osoby udało im się zapieczętować juubiego w Hagoromo. Ten człowiek zaczął nauczać ludzi jak używać czakry ze swoim ciałem A nie z bronią. Później mężczyzna został nazwany Mędrcem Sześciu Ścieżek. On niedługo przed swoją śmiercią rozdzielił czakrę juubiego na dziewięć ogarnięty besti. Według legendy były wtedy małymi niegroźnymi stworzeniami. To ludzie rozbili z nich demony. Swoją siłę powierzył swoim dwóm synom.

Starszy (Indra) odziedziczył jego niesamowite oczy, mawiał on: aby zdobyć pokój należy użyć siły.
Natomiast młodszy syn (Asura) odziedziczył
"Ciało". Energię duchową. On twierdził: miłość jest kluczem do pokoju.

Na swojego następcę wybrał właśnie młodszego syna. Starszy był tym oburzony i rozpoczęła się walka do dziś.

Indra i Asura toczyli walkę na śmierć i życie. Z każdym nowym pokoleniem rodziły się ich wcielenia aby dokończyć nigdy nie zakończoną bitwę.

Kilka następnych pokoleń złączyły Asure i Idrę w jedność, stworzyli pierwszego członka klanu Uzumaki. Pierwszy Uzumaki był kolejnym wcieleniem Asury. Przyjęto jego wolę walki energią duchową. Z czasem klan zaczął powiększać się, mieszając geny z innymi potężnymi plemieniami tworząc niespotykane kekkai genkai. W trzecim pokoleniu klanu pewna kobieta połączyła się potężnym klanem znanym ze swojej umiejętności tworzenia przedmiotów. W ten sposób pozyskano pierwsze kekkai genkai, kongo fusa. Potężne łańcuchy które doskonaliły obronę jak i atak. Z ich mocą łatwiejsze stało się pieczętowanie, z czego obdarowani z chęcią korzystali. Mijały kolejne pokolenia A Uzumaki stawali się potężniejsi. Ich ilość przytłaczała wioski kraju Ognia. Nie mając wyboru znaleźli jedną z opuszczonych wsyp, zamieszkując ją oraz nazywając ją wyspą Wiru. Przez setki lat Uzumaki doskonalili swoje techniki, zapisując je A następnie pieczętując na własną krew. Klan ten rozwijał się sam, posiadając wiele geniuszy, ich technologia wyprzedziła główne wioski.

Z czasem wyspa stawała się zbyt mała, A nie mając możliwości na powiększenie jej spora część nowych pokoleń wyruszyła w świat zakładając własne rodziny, poznając technologie świata, stając się coraz potężniejsi.

W świat ruszyły nowiny o potężnym klanie znanym ze swojego geniuszu oraz woli walki. Kraje zaciekawione rodziną zaczęły pozyskiwać informacje, starając się znaleźć słaby punkt przeciwników. Niestety nie udawało się to im A nie dostrzegając żadnych luk odpuścili konflikty próbując zaprzyjaźnić się z główna rodziną klanu, co wiązało się z pomocą sobie nawzajem.

Rozpoczęła się pierwsza wielka wojna Shinobi. Rozpoczął ja kraj Wiatru oraz kraj Ziemi zdobywając pierwsze terytoria, wyciągając to kolejne kraje, nadchodząc wioskę Wiru. Wtedy wszyscy zdali sobie sprawę z potęgi Uzumakich jak i lojalności wobec klanu.

Pośród żołnierzy którzy zaatakowali klan znajdowali się potomkowie, który nie bacząc na nic oraz próbując chronić swój klan zabijali sprzymierzeńców.

Uzumaki zostali znienawidzeni.

Po zakończeniu pierwszej wojny, klan domagał się terytorium które po wielu kłótniach, groźbach i pomniejszych bitwach zostały im przynależne.
W ten sposób powstał Niezależny Kraj Wirów. Ze związkiem z powiększenia ziem mieszańcy powstałe z różnych miłości przeniosły się w stronę swoich rodzin powiększając Kraj, ludność.

Czasy mijały A ludzie dalej nie zmieniali swojego zdania na temat rodziny. Wybuchła kolejna wojna i mimo usilnych starań z zaatakowaniem wyspy oraz pobliskich terenów kraje nie dawały sobie radę z potęgą jaką ich przytłaczała. Kraj ognia dostrzegając w niezwyciężonym klanie sojuszników zawarł z nimi pakt pokojowy, A po kilkunastu latach Powstały pierwsze polityczne związki zażegnując wcześniejsze konflikty między nimi.

W pewnie chwili nastąpił przełom w którym dzięki Madarze Uchiha i Hashiramie Senju powstała pierwsza wioska shinobi znana jako Konoha. Zgodnie z przymierzem między imperiami starsze generacja przeniosła się zapoczątkowując pierwsze techniki w pierwszej wiosce. W wiosce powstał pierwszy związek polityczny z Hashiramą Senju i Mito Uzumaki, jednocześnie rozpoczynając tradycję pieczętowania w Uzumakich najsilniejszego lisiego demona.

Niedługo po stworzeniu wioski wybuchła najbardziej krwawa bitwa, zapoczątkowując wyginięcie klanu. Kraj Wody, Ziemi, Wiatru oraz Pioruny zawarły tymczasowe przymierze dostrzegając w rodzie Uzumakich wrogów. Z 9 na 10 października X roku doszło do jednej z najbardziej krwawych bitew. Wioska ukryta w liściach nie zdążyła przyjść z pomocą i tylko Ci którzy przenieśli się do Konohy lub uciekli nie pozostawiając za sobą śladów zdołali przeżyć tragedię jaka się wydarzyła. Mimo że odziały wrogich państw odniosły ogromne straty, zakończyli swoje przymierze, zaczynają kolejne bitwy o których miał zadecydować dalszy los granic. Po kolejnych czterech pokoleniach doszło do związku w którym powstał pierwszy człowiek z tak wieloma powiązaniami z innymi klanami. Był on trzecim jinchuuriki Konohy. Znany jest jako Namikaze-Uzumaki-Hikari-Senju-Yõudesha''.

- Odpowiadając na twoje pytanie Sasuke. Cóż klan Uzumaki był zbyt potężny aby mógł przeżyć- odpowiedział chłopiec wymijając dwójkę mężczyzn- Wiecie gdyby Kraj Ognia od początku brał udział w wybiciu klanu bez zawierania wzajemnego i cichego pokoju z innymi klanami wiedzie żebyście nie byli na swoich wysokich stanowiskach - warknął w ich stronę wychodząc z sali ruszając do sekretariatu.

W końcu byli Uchiha mistrzami iluzji a klan Uzumaki był bardzo naiwny.

***

Prawie 900 słów. Koniec na dzisiaj rozdziałów. Bayoo

~KiraaHikari~

Nie jestem nikim - ff NarutoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz