Rosine reči a sľuby vyšli tentoraz naprázdno. Opustená som sedela pri bare, krútila prázdnym pohárom od koly a zrakom blúdila po klube. Rosu ani Zayna som nevidela.
Chcela som ísť domov. Nebola som vhodný typ na takéto miesta. Večierky som mala rada, no radšej, ako sa tlačiť niekde v klube, by som zašla niekam von, ako na plážový večierok. Doma k tomu slúžila Mágio pláž.
Barman predo mňa zrazu položil drink.
„Nie, to je omyl, ja som nič...“ chystala som sa protestovať, no on len ukázal na druhý koniec baru.
„Pozornosť od tamtoho mladíka.“
Zamyslene som sa dívala na pohár a rozmýšľala, čo s touto pozornosťou urobím.
„Bloody Mary.“
„Čo?“ vyhŕkla som v slovenčine a nadskočila som. „Ou, prepáč.“
„V poriadku,“ usmial sa na mňa ten príšelec. „Som Austin a Bloody Mary je ten drink.“
„E- Emma,“ vykoktala som a uprela pohľad na pult.
„Tak, Emma,“ posadil sa, „čo tu robíš tak sama?“
„Vlastne tu nie som sama,“ rýchlo som začala. „Som tu s kamarátkou a s kamarátom, ale neviem, kam zmizli...“ mlela som piate cez deviate.
Široko sa usmial. „No, asi to nie sú dobrí priatelia, keď ťa tu nechali samú.“
„Nie, oni sú výborní, len...“ bezmocne som sa naňho pozrela.
„Nechceš si zatancovať?“ spýtal sa ma nečakane.
Zavrtela som hlavou. „Prepáč, ale fakt si nemyslím, že by to bol najlepší nápad...“
„Ale no tak.“ Jeho modré oči sa do mňa zabodávali, a ja, sotva si to uvedomujúc, som mu pritakala.
„Ale len jednu pieseň,“ vymanila som si sľub, keď som vstávala.
Prikývol. „Ako povieš.“
Po skončení piesne sa ku mne Austin naklonil, aby mi niečo zašepkal. V klube bol ale príliš veľký hluk a ja som ho nepočula.
„Počkaj, pôjdeme trochu ďalej, dobre?“ zakričal a tomu som rozumela. Posúvali sme sa ďalej od parketu a od ľudí.
Ani som nevedela ako, ocitla som sa vonku. Museli sme zrejme vyjsť nejakým bočným vchodom. Nepáčilo sa mi, že sme až tak ďaleko od všetkých ľudí.
„Tak čo si chcel?“ spýtala som sa a snažila sa ignorovať, ako šialene mi bije srdce.
„Chcel som ti povedať, že si celkom pekná pipka,“ uškrnul sa Austin.
„Čo?“ búšilo mi v ušiach.
„Nepočula si?“ zaškeril sa. „Mám ísť ešte bližšie?“
„Nie...“ zamrmlala som a cítila, ako ma oblieva studený pot. Bože môj, prosím, nech je to všetko len zlý sen!
Ale nebol. Pocítila som Austinov horúci dych na svojom krku, a vzápätí jeho vlhké pery na mojich. Hnusilo sa mi to, chcela som ho odstrčiť, no bola som ako paralyzovaná. Len som tam stála so zovretou päsťou a snažila sa donútiť k tomu, aby som niečo urobila.
Austin mi pomaly zachádzal rukou do zakázaných partií a svoje pery mi presunul na krk, takže ústa som mala voľné a mohla som kričať. No ja som to nedokázala.
ESTÁS LEYENDO
Only One Year
FanficEma je pätnásťročná študentka zo Slovenska, ktorá sa rozhodne splniť si sen a odcestovať na rok do Anglicka. V novej rodine sa cíti príjemne, no má obavy zo školy. Tú však začne zvládať vďaka charizmatickému Zaynovi od susedov, ktorý je ochotný kedy...