Bab 6🍀

5.5K 482 11
                                    

Dua  bulan  kemudian....


"SHOOT!" 

Bang!

"Shoot!"

Bang!

"Shoot!"

Bang!

Aidan  senyum  puas  hati  tatkala  melihat  kemahiran  Mikayla  yang  semakin  hari  semakin  memberangsangkan.  Sungguh,  dia  puas  hati.

Sudah  dia  dapat  jangkakan  yang  Mikayla  memang  begitu  mudah  untuk  di  didik.  Jauh  lebih  mudah  jikalau  hendak  dibandingkan  dengan  Essandra.

"Macam  mana?"  Suara  lembut  Mikayla  itu  buatkan  Aidan  ukir  senyuman  senget. 

Glock-17  yang  ada  di  tangan  Mikayla  dicapainya  lalu  dijatuhkan  ke  lantai.  Aidan  pagut  dagu  Mikayla  lalu  dia  merenung  kekasih  hatinya  dengan  pandangan  yang  menggoda.

"Ke-kenapa  Aidan  pandang  saya  macam  tu?"  Soal  Mikayla  gugup.

"I can't help but wonder how sexy you are when you shoot".  Ujar  Aidan  dengan  suara  sensual.  Jari  kasarnya  mengelus  lembut  kedua  -  dua  pipi  Mikayla  yang  sudah  bertukar  kemerahan.

"Mmi-Mika  seksi?"  Soal  Mikayla  polos.  Malu!

"Sì, sembri molto sexy".  (Yes, you look very sexy)  Ujar  Aidan  seraya  mencium  lembut  dahi  Mikayla  dengan  penuh  kasih.

Dia  cintakan  gadis  itu.

Sekali  lagi  pipi  Mikayla  bertambah  merona.

Aidan  kata  dia  sangat  seksi!  Aaa,  dia  malu!  Malu!

"Macam  mana  misi  kau  yang  dua  hari  lepas?"  Soal  Aidan  prihatin.  Ya,  Mikayla  sudah  mulakan  misinya  dua  hari  lepas  atas  arahan  Victor.  Meskipun  pada  mulanya  dia  tidak  yakin  pun  yang  Mikayla  mampu  melakukan  tugas  itu.

Tetapi  setelah  misi  itu  berjaya  dilakukan,  dia  sangat  yakin  bahawa  Mikayla  sudah  bersedia.  Gadis   kesayangannya  sudah  mampu  untuk  menjalankan  tugas.

"Taklah  sesusah  yang  Aidan  katakan.  Aidan  sengaja  nak  gertak  Mika  kan?"  Soal  Mikayla  tak  puas  hati.

Aidan  gelak  sinis.

"Kalau  aku  gertak,  kau  bertambah  bersedia,  Mika.  Kau  sepatutnya  berterima  kasih  pada  aku,  mio  caro",  Ucap  Aidan  bersama  senyuman  senget.  Hidung  comel  Mikayla  dicuitnya.

Mikayla  juih  bibir.

Nak  tutup  rasa  serba  salah,  macam  itulah  dia.  Dasar  Aidan!

"Dah  dua  bulan  kau  tinggal  di  sini.  Kau  tak  pernah  terfikir  ke  yang  aku  ni  dah  rosakkan  kehidupan  kau?"  Soal  Aidan  pada  Mikayla.

Dari  malam  dia  ambil  Mikayla  sehinggalah  sekarang,  dia  masih  rasa   serba  salah  dengan  gadis  itu.  Dia  rasa  kerana  dirinya,  Mikayla  terpaksa  masuk  ke  dalam  dunia  gelap.

"Kalau  Aidan  tak  ada  ke  mana  lagi  Mika  akan  pergi?  Mika  tak  ada  tempat  untuk  bergantung  selain  daripada  Aidan.  Mika  tak  pernah  rasa  selamat  macam  sekarang.  Bila  dengan  Aidan,  Mika  rasa  sangat  -  sangat  dilindungi.  Mika   rasa..."  Jeda.

"Mi sento speciale",  (I feel special)  Ucap  Mikayla  telus.

Aidan  ketawa  kuat.

Seronok  betul  dia  bila  Mikayla  sudah  bertambah  mahir  berbahasanya. 

AIDAN - Mia Cara, MikaylaWhere stories live. Discover now