Crosslamak: Karalamak.
Son Feci Bisiklet - 80Yaşlı Amca - Kaybediyorum Yeniden
Batu Akdeniz - Eksik
Son Feci Bisiklet - Uyku
Doğan Duru - Baştan Başlayamam
🍋 Yeni Bölüm İçin;
🍋 Vote : 160
🍋 Yorum : 350Keyifli okumalar efenim 🌻
Bir insanı aşağılamak oldukça kolaydı. Eğer o kişiyi yeterince tanıyorsanız üstelik, çocuk oyuncağıydı.Zaaflarını bilirsen; üstünde tepindiğinde, elde etmek istediğin miktar acı ne kadarsa o denli memnun olurdun.
Çünkü üstüne oynayacağın zaafı seçerken, karşındakinin canını ne kadar yakmak istersen ona göre seçerdin.
İşte bu nedenle bunu seçmişti.
Birkaç adım gerisinde park halindeki araca yaslanmış sigarasını içen adamın bakışları üstündeydi.
Elleri heyecandan ve gerginlikten terlemiş ve titriyordu. Elindeki lastik eldiven parmaklarına yapışmış içi vıcık vıcık olmuştu.
Yeşil ve kahveyi harmanladığı gözler oldukça hoştu, geride Van Kızı'nın imzası kalmamıştı leoparın gözlerinde.
Gerçi artık bir leoparda değildi bu grafitideki hayvan. Puma? Jaguar? Evet, her ikisinden birisi olmalıydı, sarı tüylerinin arasındaki siyah çizgiler kaybolmuş, sarı tüyleri kalmamıştı.
Tamamen siyaha boyamıştı bu hayvanı. Gözlerinin birisi ise zehir gibi sarıydı önceden, ama şimdi elaydı. Yeşil ve bal.
Dişlerinin arasında görünen dili ikiye ayrılmış, yılan gibi bir görünüm almıştı. Dişleri ise keskin değil, uçları yuvarlak hale gelmişti.
Eski sert ve vahşi görünümü yerini ucube bir çizime bırakmıştı.
Yırtıcı olan o hayvanı, tıpkı güçsüz bir yaratığa çevirmişti. Buradaki mesaj açıktı, Van Kızı siyah gibi kirlenmiş, keskin dişlerinin yerini kör dişleri almıştı. Yılana benzeyen dili kesinlikle pek iyi şeyler yansıtmıyordu.
Çift renk gözlerinin ise bir önemi yoktu artık, tıpkı ela gözlerin şimdiye kadar bir önemi olmadığı gibi...
İşini bitirip boş sprey kutusunu kaldırıma fırlatıp arkasını döndü. Dudaklarında memnun gülümseme asılı olan adam duvardaki sanatı izliyor ve keyifleniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEON GECELER
Teen FictionBiz iki dengesiz; Adalet terazisinde denge arıyorduk. ㅡㅡㅡ Genç kız Rusya'dan kaçıp Türkiye'ye geldiğinde her şeye sünger çekmek zorunda kalmıştır. Gerçek adı dahil. Lena, dünyaca ünlü bir grafiti sanatçısıdır ve lakabı Van Kızı'dır. Kendisi grafit...