|⧓|XXXV : D Ü Ğ Ü M

18.7K 493 594
                                    

Jaymes Young - Habits Of My Heart

Kendimden Hallice - Düşünme Sev

Hüsnü Arkan & Erkan Oğur - Fikrim Yok (Bu şarkı için de ben Meşguf'um ♥)

🌚 Yeni Bölüm İçin;
🌚 Vote : 100
🌚 Yorum : 100

Keyifli okumalar diliyorum ve satır arası yorumlarınızı dört gözle bekliyorum 🌻Bölümde +18 sahne var, küçükler ve rahatsız olanlar için uyarı paragrafı koydum; atlayınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli okumalar diliyorum ve satır arası yorumlarınızı dört gözle bekliyorum 🌻
Bölümde +18 sahne var, küçükler ve rahatsız olanlar için uyarı paragrafı koydum; atlayınız...

Yükler vardı. İnsan hiçbir şey taşımadan da çok yorulabiliyordu. Öyle ki hisler, bir kayadan daha ağırdı.

Belim bükülmüştü bu hisler yükünden.

Bugün ise, hiç olmadığım kadar hafiflediğimi hissediyordum. Pamir, ağzından çıkardığı efsunlu kelimeleriyle o yük olan hislerimi hafifletmişti.

Hayır, yüklerimi kendine yüklememişti. Bilakis onları yok etmişti.

O gün olaylar çok tuhaf gelişmişti. Dedem söylediği gibi ertesi gün olan yıldönümü partisinde Rusya'daki şirketinin CEO'luğunu anneme vermişti.

Ve adıma yapılan şikayetler de artık asılsızlaşmıştı. Dedem her biriyle anlaşmaya varmıştı. Böylece artık polis tarafından aranan suçlu değildim.

Özgürdüm.

Bilakis; 'Van Kızı, Cavit Muyan'ın torunu Karmen Petrova' olarak haberlerde anılmıştım.

Tabi dedem bu haberler yüzünden ne durumdaydı bilmiyordum. Bilmek istediğimi de sanmıyordum. Son zamanlarda çok iyi günler geçiriyor sayılmazdım.

Pamir'in babası Kenan bey ise, dedemin aksine bir hal sergilemişti. Pamir'i ezmek için çağırmıştı alenen.

Ona, "Kendini ifşalayarak çok büyük bir hataya düştün." demişti. "Bunun bir bedeli olacak."

Pamir ise umursamaz bir bakış atıp "Yeterince seni düşünerek hataya düştüm zaten Kenan Yamanoğlu." demişti. Sonra gözlerimin içine bakarak parlak ballarıyla devam etmişti. "Artık hayatımda hata istemiyorum."

Onunla gurur duymuştum. Böyle göğüs kafesim kabarmıştı. Tarif edemiyordum. Çok hoşuma gitmişti bu hali ve babasına kesinlikle bileniyordum.

"Bir kadın verdiğin tavizlere değmez." demişti Kenan bey. Ben, Pamir ve hatta dedem bunun zıddı düşünüyor olmalıydık ki aynı anda bakışlarımızı ona dönmüştük. Fakat dedem hepimizden önce davranmıştı.

"Aslında..." demişti düşünceli ve kinayeli bir tınıyla. "Bu hayatta verdiğin taviz değecekse; bir kadına değer, Kenan. Karşılığı acıysa dibine kadar acı çeker; büyürsün. Karşılığı mutluluksa, kanatlanır; uçarsın. Bir kadın sana en dipleri yaşatır."

NEON GECELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin