|⧒|IX : T E H İ

8.6K 598 758
                                    

Tehi: Boş, avare kalmak, hâlî. Eli boş.

Echosmith - Over My Head

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Echosmith - Over My Head


Umarım gecikmemişimdir ;D
Yılbaşına yetiştirmeyi çok istedim ama maalesef olmadı. Derste bile yazıp hocaya yakalandım :D O halde bile ancak yarılayabilmiştim. Fakat doyurucu bir bölümle geldim. Önümüzdeki bölüm heyecanlı olacak. Tanıtım bölümündeki olayı işleyeceğim. Kendinizi hazırlayın he.

Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum.

Farklı sesler de duyayım bu bölüm. Sadece okuyup geçmeyin, o kadar uğraşıyorum sadece bir yorum ve votenize talibim valla shsjksıd

Neyse, keyifli okumalar Günebakanlar ☽


Günah... Ne kadar da tatlıydı. İşleri yanlış yaptığını bilirken bile, içten içe vicdanın gırtlağına dayanırken, seni çeken o tatlı his... Boğazımıza kadar bataklığa batmıştık. Bu çukur, günah çukuruydu.

Ve şeytanın sağ kolu ise bendim.

Kendisi olmakla ilgilenmiyordum. Sorumluluk taşımayı pek sevmezdim çünkü. Kendi sorumluluklarım bana yetiyordu. İkinci olup, önde giden övgüyü de sövgüyü de alırken bir sonraki adımımı dikkatle atmayı severdim çünkü.

Dilerseniz buna kurnazlık deyin, ya da korkaklık. Önde gidip övgüye kanıp, sövgüye katlanamazdım ben. Herkesin gözünün üstümde olacağından emin olduğum ikincilik pozisyonu tam benlikti.

Bir gün şeytanın kendisiyle tanışırsam onu alkışa tutmak istiyordum. Hatta hemen yanı başında soluklanabilirdim. Tehlike ve yasak beni mest eden iki şeydi.

Hayattan zevk almak kolay değildi. Kimisine göre romantik bir erkek arkadaş, kimisine göre sevdiği işinde kariyer yapmaktı. Benim ise tamamı!

Ne romantik bir erkekle yetinir, ne de en yüksek pozisyondaki işle. Hayatı aksiyonuyla seviyordum, imkansızlarıyla. Ve imkansızlara imkan katmak hayatımın özetiydi.

Her şeyi elimden geçirmeye ant içmiştim adeta. Oldukça becerikli olmamın yanı sıra, beceremesem de denemek istemiştim.

Ailemden görmediğim ve teşvik edilmediğim ne varsa. Yasak koydukları ise, ilk sırada yaptıklarımdı. Tüm dünyam başıma yıkılmıştı şimdi ise. Daima ailemin tersine gidecek işler yapmıştım yapıyordum. Fakat şimdi...

Bu yaptığım neydi?

Benim yıkacağım tabularımın içerisinde miydi? Listemde böyle bir şeyi hatırlamıyordum. Listeme eklemediğim yegane şey...

NEON GECELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin