|⧓|XXVIII : A L A Z [Kısım 1]

6.8K 499 547
                                    

Alaz : Yanan şeylerin ya da gazların türlü biçimde uzanan ışıklı dili.

Alaz alaz : Alev alev.

Emre Aydın - Son Defa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Emre Aydın - Son Defa

Melek Mosso - Vursalar Ölemem

Yok Öyle Kararsız Şeyler - Ben Bana

Kurban bayramınız mübarek olsun 🤗
Keyifli okumalar diler;
Oy ve Yorumlarınızı beklerim 🌻

Yeni bölüm için;
🌊 Yorum : 250
🌊 Vote : 50

"Anlıyor musunuz, anlıyor musunuz sayın bayım, bir insanın artık gidebileceği hiçbir yerinin olmaması ne demektir anlıyor musunuz? Çünkü insanın gidebileceği hiç değilse bir yerin olması gerekmez mi?"

#Suç Ve Ceza

Alaz alazdı kalpler, zihinler, bedenler. Ve o bedenlere ev sahipliği yapan ruhlar...

İki aydır kafayı yemenin eşiğine gelen genç adam, ölümcül bir hastalığa yakalanmış gibi aylardır ruhsuzdu. Yaşanan bir ölü nasıl olur, onu kanıtlıyordu sanki Neon Şehri'ne. İki ay, tam iki aydır onun sesini duymamış, onu görmemişti.

Onu özlediğini kendine itiraf etmesi öyle acıydı ki, bir an önce ona ulaşmak istiyordu. Eğer kadın onu istemezse çekip gidebilirdi belki... Ama önce iyi olduğunu bilmeliydi. Ailesinin ona neler yaşattığını tam anlamıyla bilmese de, ailesine karşı ne hissettiğini çok iyi biliyordu.

Zira kendisi de, babasına aynı hisleri besliyordu.

Bu iki ay boyunca kadına ulaşmak için başvurmadığı kişi kalmamıştı. Rusya'da olduklarını tahmin ediyordu, hayır tahmin etmiyordu. Karmen, Rusya'daydı. Ama neresinde? Zerre fikri yoktu.

Bu iki ay onun için öyle sancılı geçmişti ki...

Başlarda uyuyamamıştı bile. Sarışın kadını aramıştı. Sonrasında dayanamamış ve ondan geri kalan kıyafetlerine sarılarak uyumuştu. Kokularını soluyarak kendisini diri tutmaya çalışmıştı.

Bu her ne kadar da mümkün olmasa da, onu bulmayı kafasına koymuştu. Ve Pamir, kafasına koyduğunu ne yapar eder, elde ederdi. Bu yüzdendi pes etmeyişi. Neredeyse Karmen'in ekip arkadaşları bile pes etmenin eşiğine gelmişti.

O gün, kadını ondan koparıp almışlardı. Evin dışında çıkan arbedeyi duyumsamış olsa da, dayanamayıp bayılmıştı. Ve uyandığında bir hastanedeydi. Ekin yoğun bakımdayken, neler olup bittiğini Sefa, Paşa ve Yekta'dan öğrenmişti.

NEON GECELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin