|⧓|XXVII : M A T

8.2K 499 631
                                    

Cem Adrian - Sana Bunları Hiç Bilmediğin Bir Yerden Yazıyorum

Ne Jupiter - Gökyüzüm Siyah Olsa Da

Neyse - Kırık

Sedef Sebüktekin - Kayboluyorum (Süt)

Keyifli okumalar diler;Oy ve Yorumlarınızı beklerim 🌊

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli okumalar diler;
Oy ve Yorumlarınızı beklerim 🌊

Yeni bölüm için;
🌻 Yorum : 300
🌻 Vote : 50

"Pamir..." diye bağırdım heyecanla ve korkuyla. "Bizi kurtar!"

⧒ ⧓ ⧑

Satranç 'mat' olunca biterdi, değil mi? İki ay önce bende mat olmuştum. Ama yanılıyorlardı.

Satranç mat olduğunda bitmezdi!

Bu sadece kabullenişti; yenilgiyi. Ama yenildiğinde oyun biter miydi? Belki satranç tahtasında ki taşlar devrilmiş ve yerinde oynamıyordur, ama zihninden oynamaya devam ederdin. Oyun, asıl mat olduğunda başlardı.

Çünkü yenilgiyi kabulleniş, zincirlere bağlı olan o canavarı serbest bırakırdı. Sen canavara dönüşmeyi kabullenirdin, yenmek pahasına aldığın bir risk olurdu bu.

O el biterdi mat olduğunda, ama sonraki el? Belki yine mat olurdun, ama var gücünle yenmeye çabalardın. Gerek hileye başvurarak...

Kirli oynamaktan korkmazdın bir kere yenilince.

Daha ne kadar dibe batabilirdin ki?

Bugün hayat beni mat etmişti. Ama yarın ben, tüm noksan ve kusurlarımla bir bütün olarak doğacaktım.

Avucum sızlasa da, ayaklarım kanasa da, kalbimden oluk oluk kan aksa da yenene kadar pes etmeyecektim.

Bu yenilgiyi kabullenmek değildi.

Yeniden güçlenmek için, pes etmiş görünmekti...

Her sabah olduğu gibi, yine endişeyle gözlerimi aralarken üstümdeki yorganı ayaklarımla hızla iteleyerek yataktan fırladım. Midem ağzıma gelmişti neredeyse. Hızlıca banyoya girip klozetin önüne çöktüğümde bir elim karnımdayken diğer elimle saçlarımı toparladım ve mideme pek bir şey girmediği için mide özsuyumu çıkarttım.

Dakikalarca boş olan midem kasılıp öğürmeme neden olurken, midemden çıkan yalnızca safraydı. Gözlerim yaşarmış ve genzim yanıyordu. Bir süre klozetin önünde öylece oturarak midemin yatışmasını bekledim.

NEON GECELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin