Ghost Loft - Barely Breathing
Keyifli okumalar (^_-)
Kendi topraklarımız vardı. Olmak istediğimiz yer ile, olduğumuz yerin zıtlıkları vardı. Kimileri bir arkadaşıyla, kimileri ailesiyle, kimileri ise bir uçurum kenarında olmak isterdi.
Kimisi papatyaları koklamak isterken, bataklığın dibindeydi. O da öyleydi. Oksijen solumak, babasıyla olmak istiyordu. Babasının gözüne girmek uğruna, o bağımlısı olduğu sigarasından dahi vazgeçebilirdi.
Tek bir an tereddüt etmeden.
Ama mesafelerin ve zamanın götürdüğü, asla geri alamayacağı şeyler vardı. O artık tek başınaydı. Babası olmasa da, artık barınacağı bir yer vardı. Annesinden miras gibiydi onun için Neon.
Artık onun topraklarıydı burası. Babası gel dese de gitmezdi. Artık yabancıydı oralar. Neon evi olmuştu onun, evi haline getirmişti. Annesiyle olan anıları vardı sokaklarında. Ve artık sokak adları bile anılarına dayanıyordu.
Asla parmakları arasında eksik olmayan sigarasını dudağına yerleştirerek derin bir iç çekti Pamir. Bir elinde kurşun kalemi, diğer elinde sigarası çalışma masasında oturmuş zihnini boşaltıyordu temiz yapraklara. Masanın üstü rengarenk boyalarla kaplıydı. Her yere saçılmış kalemler vardı.
Kalemini kağıtla buluşturduğunda zihni akıcı bir hale geliyor, damarlarında geziyordu. Sonra parmaklarına süzülüp oradan kağıda sirayet ediyordu. Kimi zaman karanlık şeyler oluşuyordu, kimi zaman aklının alamayacağı şeyler çıkıyordu.
Şimdi de aklının alamayacağı bir şey çıkmıştı ortaya. Aşağı yukarı on dakikadır çizimine bakıyor, Argun'u pek dinlemiyordu. Ta ki konu ona gelinceye kadar.
"Hepsinin geçmişi tamam da, Lena da bir tuhaflık var birader."
Zehri dudaklarından azat ederek bakışlarını Argun'a çevirdi. Ne tuhaflığıydı? "Ne varmış onda?" diye sordu, serinkanlı bir ifadeyle.
Argun omzunu silkti ve elindeki belge, fotoğraf ne varsa, az önce Pamir'in çizdiği kağıdın üstüne bıraktı. "Kızın bir geçmişi yok. 3 yıl öncesine kadar."
Kaşlarını çatarak belgelere baktı. Sahte duruyordu, doğum kaydı, ailesi. Hiç küçüklük fotoğrafı yoktu ortalıkta. Hepsi 3 seneye dayanıyordu.
Van Kızı da üç sene önce var olmuştu, Lena gibi.
"Sahte olması, çok şaşırtıcı değil. Burada sahte kimlikle gelen çok kişi var."
Başını iki yana salladı Argun. Bu işte bir şeyler olduğundan adım gibi emindi. Pamir sigarasını yeniden dudağına yaslarken, düşünceli tavrıyla ve sert edasından hiçbir şey kaybetmeyen Argun söze atıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEON GECELER
Novela JuvenilBiz iki dengesiz; Adalet terazisinde denge arıyorduk. ㅡㅡㅡ Genç kız Rusya'dan kaçıp Türkiye'ye geldiğinde her şeye sünger çekmek zorunda kalmıştır. Gerçek adı dahil. Lena, dünyaca ünlü bir grafiti sanatçısıdır ve lakabı Van Kızı'dır. Kendisi grafit...