|⧓|XXXIII : S İ C İ M

7.1K 489 317
                                    

Sicim : İki veya daha fazla küçük ip veya bükülmüş iplikten oluşan ve daha sonra birlikte bükülen hafif bir ip veya güçlü bir iptir.

Lorde - Buzzcut Seaseon

Ceylan Ertem - El Adamı

Ghostly Kisses - Héloïse

Sleep dealer - İmminence

🌚 Yeni Bölüm İçin;🌚 Vote : 100🌚 Yorum : 150

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌚 Yeni Bölüm İçin;
🌚 Vote : 100
🌚 Yorum : 150

Keyifli okumalar diliyor ve yorumlarınızı rica ediyorum. Önceki bölüm yorumlarımız çok düşüktü, e tabi benim moralimde... 🤧

İnci de özgürdü, içinde bulunduğu istiridyeye tezat. İstiridye değildi esaret, inciydi.

Kafatası zindanken, beyindi hapis. Kaburgalar parmaklıklarken, kalpti esir. Fakat beyninde bir pencere oluşturmak da, kalbinde çiçekler büyütmek de senin elindeydi.

Ben de her daim özgür olamayacaktım. Esaret her zaman vardı, ama özgür hissetmek elimdeydi.

Peki ya Pamir'in esareti neydi?

Başımı yasladığım göğsünden hafif kaldırıp onun pürüzsüz yanağına, daha sonra göz altlarına vuran kirpiklerin gölgelerine baktım. Sonra kahvenin en tatlı rengine bürünen gözlerine...

Salondaki üçlü koltuğa oturmuş, güneş doğmuş olsa da, televizyondaki haberleri izliyorduk.

Haberlerin flaş veren manşetleri ise Lex ve Van Kızı'na aitti.

"Pamir..." diye mırıldandım uzun zamandır konuşmadığım için tarazlı çıkan sesimle.

Gözleri ekrandan ayrılmazken, genzinden "Hım?" diye bir homurtu yükseldi.

Aşağıdan onu izlemeye devam ederken soracağım sorunun sonucunu tartmaya çalıştım. Ama elimde bir ip yoktu ki, kuyuya attığım kovanın içinde su mu yoksa çamur mu olduğunu bileyim...

"Neden grafiti yaparken, gerçek kimliğini saklıyordun?"

Dikkatini çekmiş olmalıyım ki, bedeni gerildi ve göz ucuyla başını eğmeden bana değdi balları.

İçine derin bir nefesi çekip üflerken gözlerini üstümden çekmişti. Bu sefer salonun bir köşesine bakarak orada oyalanıyordu.

"Burada olmayı hak etmedim, Sarışın. Babama bunu kanıtlamak istedim, çocukça bir çabaydı belki. Ama kirli olduğumu düşünerek beni pisliğin içine atmıştı. Bende kirlenmeden babamın bir gün gerçekleri görmesini bekledim."

NEON GECELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin