Seafret - Monster
[Grubun da, bu şarkının da müptelasıyım...]Sam Smith - Fire On Fire
Skylar Grey - Everything I Need
Keyifli okumalar diler,
Ve satır arası ayçiçeklerinizi beklerim 🌻💦Koyu laciverte çalan göğün karanlıkta sunduğu yıldızları izlerken, yüzünde buruk bir tebessüm vardı genç kızın. Özgür olmak, nasıl hissettirdi?
Cevap açıktı.
Hapiste olmanın tam zıddı.
Duvarların parmaklık hissi verdiği, yatağın dikenli bir kaktüsü andırdığı, pencereden içeri sızan güneş değil de kızgın ateşe benziyor olması, pencereden içeri sızan rüzgarın ise hissettirdiği o kanatlanma hissi...
Buydu işte!
Dört duvarın genç kıza hissettirdiği ne varsa tam tersiydi özgürlük. Öyle olmalıydı. Yatağı pamuk gibi hissedebileceği, duvarların üstüne gelmediği ve penceden içeri sızan güneşin kızgın ateşe benzemesi yerine, içindeki soğuğu ısıtan muhtaç olduğu sıcaklık olması.
Bir annenin kucağında hissedilen sıcaklığı, güneşin ışığında aramaktı...
Mavi hareleri köşeyi dönen siyah Audi'ye kaydı o anda. Hafif atıştıran yağmur camı buğulandırsa da, farın ışığı anında dikkatini çekmişti.
Yaklaşan araba garaja girdiğinde, çok geçmeden garajdan çıkan onu gördü genç kız. Yüzünde ki buruk tebessümü genişledi.
Babası gelmişti.
Tam bir buçuk ayın sonunda nihayet gelmişti. Kalbinin bir anda hızla atmasını heyecanına vererek pencerenin önünden çekildi ve babası eve girerken o da sessiz adımlarla kapıya ilerledi.
Sessizce kapıyı açıp karanlık koridora girdiğinde alt kattan gelen kahkahalarla adımları merdivenlerin hemen başında öylece kalakaldı.
Annesi de mi evdeydi?
Ne zaman gelmişti bilmiyordu ama gecenin bir yarısı uyandığı için, genç kız uyurken geldiği belliydi. Merdivenlere doğru bir adım attığında oraya oturup babasının yukarı çıkmasını beklemeye başladı.
Geçen gün izlediği filmde uzun süre ayrı kalan karı koca, aylar sonra yeniden karşılaşıyorlardı. Hasretle sarılıyorlardı birbirlerine. Heyecanlanmıştı genç kız.
Acaba ailesini öyle sevgi dolu bir tabloda görebilir miydi?
Belki şu an görecekti. Aslında babasının yanına gitmek isteyen bir yanı da vardı. Onu özlemişti. Ama sırf onların buluşmalarının oluşturacağı o mutlu tabloya şahit olmak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEON GECELER
Ficção AdolescenteBiz iki dengesiz; Adalet terazisinde denge arıyorduk. ㅡㅡㅡ Genç kız Rusya'dan kaçıp Türkiye'ye geldiğinde her şeye sünger çekmek zorunda kalmıştır. Gerçek adı dahil. Lena, dünyaca ünlü bir grafiti sanatçısıdır ve lakabı Van Kızı'dır. Kendisi grafit...