|⧒|XXVI : Ş A H

26.9K 544 743
                                    


Perdenin Ardındakiler - Sen Evden Giderken

Simge Pınar - Siz Beni Seviyordunuz

Yüzyüzeyken Konuşuruz - Ölsem Yeridir

Ceylan Ertem - Kovdum

TENDER - Erode

Satır arası yorumlarınızı dört gözle bekliyorum (Her birini keyifle okuyorum) 🙈 Lütfen düşüncelerinizi belirtmekten geri durmayın, hiç değilse bir (🌻) emojisi de olur 🙆🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Satır arası yorumlarınızı dört gözle bekliyorum (Her birini keyifle okuyorum) 🙈 Lütfen düşüncelerinizi belirtmekten geri durmayın, hiç değilse bir (🌻) emojisi de olur 🙆🏻

Oy ve yorumlarınıza talibim 🌊
Keyifli okumalar ~

Dengesizlik... Dibine kadar dengesizlik akıyordu hareketlerimden. Dakikalar önce ağlayan ben değilmişim gibi, Arven'in yanına geçmiş telefondaki ekrana bakıyordum. Ekranda dönen videoyu, aynı zamanda ekran videosu olarak kaydederken kimseden çıt çıkmıyordu.

"Argun, sıra sende koca bebek." diye seslendim gözlerimi ekrandan ayırmadan. Sara fazla kıpraşmaya başlamıştı. Her an uyanabilirdi ve onları uyandıran planıma göre Argun olmalıydı.

Ona koca bebek dememi tuhaf bakışlarla karşılasa da çalışma masamın önündeki sandalyeden kalkarak odadan ayrıldı. Pamir intikamımı pek gereksiz bulmuş olsa da, ben alacağım intikam için oldukça heyecanlıydım.

En azından öyle rol kesiyordum...

Peki intikam ne içindi? İki kutu çikolatalı sütüm için! Değer miydi? Elbette değerdi... Çünkü, dört gün sonra ne olacaktı bilmiyordum. Ben eski bendim. Ben Lena'ydım ve hayat devam ediyordu. Lena umursamazdı ve bende umursamıyor, yaşamaya bakıyordum. Keyfim yerindeydi, çünkü düşünmüyordum hiçbir şeyi.

Düşünürsem; Karmen olurdum. Düşünürsem; melankolinin dibine vururdum. Düşünürsem; düşüncelerimde kaybolurdum. Zira düşünecek çok fazla şey birikmişti ve ben vira sineye çekiyordum...

Kırgınlıklarım, kızgınlıklarım, acılarım, sızılarım, ağrılarım...

Düşünürsem; o viranenin altından kalkamazdım.

Nefesimi tutarak ekrana bakmaya başladım. Planım fazlasıyla değişikliğe uğramıştı. Aslında en başında bir şekilde Efkan'ı Sara'nın yatağına taşımalıydım ve Sara uyandığında onu dövmeliydi. Yanında uyuyan Efkan, Sara için intikamım olurken; uyku semesi Sara'dan dayak yiyen Efkan için de intikamım buydu.

Fakat sonrasında Argun'un Efkan'ı basmasının daha etkili olacağını düşünerek, Argun'u planıma dahil etmiştim. Fakat Argun'a teklif sunmaya gittiğimde onu kız kardeşiyle basmıştım. O an kızın daha kim olduğunu bile bilmeden ise, Efkan'a onların fotoğrafını atmış ve Argun'dan intikam alması için vesvese vermiştim. Böylelikle planım bir tık geriye gidip yine Efkan'dan alacağım intikam Sara'dan yiyeceği dayağa dönüşmüştü.

NEON GECELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin