|⧓|XLVI : R Ö V A N Ş

8.5K 514 781
                                    

Rövanş: Bir önceki karşılaşmada yenilmiş olanın aynı rakiple oynadığı ikinci oyun.

Rövanşı almak : İkinci oyunu kazanmak.

Cem Adrian - Yalnızlık

Yedinci Ev - O Olmasa

Açık Seçik Aşk Bandosu - Yüzündeki Ürkek Güzellik

Angus & Julia Stone - For You

Isak Danielson - Broken (Sözleri Efnan'a hitap eder gibi 💔)

NEON GECELER 200K OKUNMAYA GERİDE BIRAKTI . Buraya kadar bana eşlik eden herkese TEŞEKKÜRLER! 🖤

10.000 kelimelik, upuzun bir bölümle geldik. İkinci sezon finaline yaklaşıyoruz ve bu nedenle ince elemem gereken sahnelerle dolu her yer. Bölümlerde bu nedenle bir miktar aksıyor, lütfen bana içerlemeyin. Her şey daha iyi sahneler okumanız için...

Yukarıdaki medyada Efnan var. Bölüm sonundaki medyada ise Karmen.

🌻Yeni bölüm için;
🌻Oy : 220
🌻Yorum : 500

Sizleri daha fazla tutmayım ve aşağıya buyur edeyim o halde.
Keyifli okumalar! 🌘

 Keyifli okumalar! 🌘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sana ihtiyacım var. Senden başka yardım isteyebileceğim kimse yok. Bana yardım et, lütfen..."

Olan ne olduysa bu mesajından sonra olmuştu.

Sevdiğini sandığı adam tarafından her gün itilip kakılışı, yetmezmiş gibi fiziksel olarak ezilişi, dahası kadınlık gururunun ayaklar altına alınışı...

Tüm bunlara daha fazla katlanamıyordu. Ancak başka çaresi yoktu. Başlarda hoşlanmış ve gücünden etkilenmişti.

Elde etmek istedikçe, elinden kaçırmıştı. Nihayet elde etmişti ki, aslında olanın bununla hiçbir alakası olmadığını geç fark etmişti.

Onu etkilemek için, ilk ricasını yerine getirmişti. Alparslan'ın ondan ilk ricası, Karmen'in grafitilerinin nerede oluşu idi.

İkinci ricası, onun grafitilerini yaptığı mülk sahipleri ile görüşüp onları şikayetçi olmaya ikna etmekti.

O zamanlar amaç yalnızca Van Kızı kimliğini ortaya çıkarmak zannetmişti Efnan. Ve kabul etmişti, çünkü Karmen kimliğini ekip dışında kimseye söyleme taraftarı değildi.

NEON GECELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin