Bölüm 10

3K 158 22
                                    

Okuduğum kitabı yatağın üstünde bırakıp aşağı indim.Anneannesi Ceren'i burada oturan bir arkadaşına götürmüştü.Cerenin dediğine göre anneannesi için önemli biriymiş ve birde Ceren yaşlarında bir torunu varmış .Evet bunu duyduğumdan beri moralim bozuk.Sanki o sadece bana aitmiş gibi hissetmem normal mi?

Fırsattan istifade annemlerin gelmesine daha varken bilgisayardan yönelimimi araştırmaya karar verdim.Bunun için tekrar yukarı çıktım ve arka bahçeye inmek için tekrar aşağı indim.Merdivenin her basamağında küfürlerimi heceleyerek çıkıyordum ya da iniyordum.Kendime kahve yaptıktan sonra elime diz üstü bilgisayarı alıp arka bahçedeki salıncağa oturdum.Derin derin nefesler alıp oksijeni içime çektikten sonra google'ye girdim ve  LGBT yazıp arattım.Çıkan görseller yüzümde gülümsemeye neden olmuştu.Belli başlı şeyleri araştırdıktan sonra kapattım bilgisayarı.

Yönelimimin biseksüel olduğunu öğrendim.Yani hem erkeklere hem kızlara ilgi duyuyordum.Aslında Cerene karşı ilgi duyuyormuyum bilmiyordum ama sanırım bu sorunun cevabını henüz açıklayamıyorum.

Biraz dizi izleyip.Biraz Cereni düşünüp.Biraz başağın sevdiği kişiyi düşünüp.Biraz daha cereni düşündükten sonra telefonuma gelen bildirime baktım.Annemdendi.

AnnemYavrum biz bugünde gelemiyoruz.Diğer teyzenler de geliyormuş.Hakan enişten eve daha dönmedi.

 Annem: teyzeni yalnız bırakamıyoruz.morali bozuk.

Annem: Kendine dikkat et.Biliyorsun Ceren seninle kalacak.Kızı üzme.Seni seviyorum.

Attığı mesajlara önce üzülüp sonra gülümsedim.Sonra da cevap yazmaya başladım.

Siz:Anladım anne dikkat ederim.Cereni üzmem ve bende seni seviyorum.

mesajlardan çıkmadan Başak'a da mesaj atmaya karar verdim.Nasıl olduğunu merak ediyordum.

Siz: Nasılsın bakalım?Özledin mi kardeşini?

Çok bekletmeden mesajıma karşılık vermişti.Zaten hep bekletmeden karşılık verirdi.Bu huyunu seviyordum.

Somurtgan: İyiyim.Özledim.

Somurtgan: Sen?

Bu mesajından iyi olmadığı açıkça belli oluyordu.Yani pek açıkça diyemem ama onu 12 yıla aşkın süredir tanıyorum.Bırakında iyi olup olmadığını bir mesajında anlayabileyim.Değil mi?

Güzel yüzünü güldürmek istiyordum.

siz:İyiyim.Çookk özledim.

Siz: Şeyy Annemler yok bize gelsene.Film falan izleriz.

Somurtgan: Beni eve atacağını bu kadar belli etme bence.Daha düzgün sor düşüneceğim.

Attığı mesaja gülümsedim.Onunda gülümsediğine emindim.

Siz:Sayın güzel başak hanım.Bizim eve gelmeye ne dersiniz?.Zira çok kafa dengi biriyimdir.

Aniden çevrim dışı olunca bende telefonu kapatıp mutfağa gittim.Aklıma Ceren'i ıslak gördüğüm zaman gelmişti.İstemsizce yutkundum.Arasa mıydım?.Hemen  vazgeçtim.Fazla sık boğaz etmemeliydim.Bir bağırdak su içtikten sonra masanın üstünde ki telefonum çaldı.Arayanın Başak olduğunu düşünerek kimin aradığına bakmadan açtım telefonu.

"Mükemmel davetime hayır demeyeceğini biliyordum:"Dedim ve kıkırdadım.

"Ne daveti Esma?"Ya cidden şu an birinin beni uzaya fırlatmasını istiyorum.

"Aaa Ceren sen miydin?Kimin aradığına bakmadan açtım telefonu ondan öyle oldu.Kusura bakma."Çok iyi konuşmuştum.Ben bir harikayım.

"Önemli değil.Bende seni buraya çağıracaktım.Sadem ile tanıştırmak için ama sen başkasını bekliyorsun sanırım."Bu cümlede kıskançlık adına hiç bir şey yoktu.Zaten hayal dünyasında yaşayan ben.Yeni tanıştığım bir kızın daha yönelimini bilmeden ve daha önemlisi kendiminkinden bile emin olmadan bir karşılık bekliyordum.Saçmalıktı.

"Evet arkadaşımı bekliyorum.Gelemem.Başka zaman belki.Kusura bakma."

"Sorun yok başka zaman.Belki."

Birazcık bir sessizliğin ardından tekrar konuşmaya başladı.

"Bugün kedini bana açacak mısın?"

Fesat olma,fesat olma.

"Ne demek istiyorsun?"

"Hani beni bir yere götürüp kendinden bahsedecektin.Unuttun mu?"

Elimle kafama vurdum.Acaba bir hastalığım falan mı vardı.Kesinlikle ben bir harika falan değildim.Su katılmamış bir salaktım.

"Unutmadım.Gideceğiz.Ne zaman gelirsin?."

"Saat 8 gibi gelirim.Gelince mesaj atarım.Kapıya çık olur mu?"

Saate baktığımda daha üç olduğunu gördüm derin bir nefes aldım.Başakta gelebilecekti.Ceren'le de gezebilecektim.Gülümsedim.

"Olur."

Biraz daha konuştuktan sonra tanımadığım bir ses ona seslendi.Oda kapatması gerektiğini söyledi ve öylede yaptı.Bende Başak'ı aramaya karar verdim 15 dakikadır yazmamıştı.

Kapı çalınca mesaj yazamadan kapıya gittim.Başak'ı görmemle biraz şaşırdım.Bu kadar erken gelmesi olağan dışıydı.Uçmuş muydu?

"Ne o hortlak görmüş gibi bakıyor mavilerin."

"Sen uzaylı mısın?"

Neden bu kadar ciddi sorduğumu bilmiyorum.Kahkahası kulaklarıma doluştuğunda fark etmiştim bunu.

"Evet ben bir uzaylıyım.Bu kadar güzel olmamı buna bağlaman hoşuma gitmedi değil."Dedi hırkasını asarken.

"O yüzden demediğimi biliyorsun."

"Tamam tamam.Buraya yakın bir yerdeydim o yüzden anında geliverdim."

"Anladım.Aç mısın?"

"Açım desem ne olacak?Yemeği yine bana yaptıracaksın.Becereksiz."

"Ne yapayım elin lezzetli.Yoksa biliyorsun çok iyi sucuklu yumurta yaparım."

Yapabildiğim tek şey sucuklu yumurtaydı.

"İyi yapayım bari.Gül teyze yok diye ağzın kokmuştur senin açlıktan."

"Biraz öyle oldu.Eee ne yapacaksın bana."

"Canının çektiği bir şey var mı?"

Ben cevap veremeden biri zile bastı.Hep böyle oluyordu zaten.Kapıyı açtığımda karşımda yarı sarhoş,göz altları mosmor ve ağlamaktan suratı şişmiş bir Uzay beklemiyordum.Ağzımı açamadan sarıldı bana.Alkol kokuyordu.O sevmezdi ki alkol.

Ona bunun kimin yaptığını bilmeden delicesine sinirlenmiştim.Kimse sevdiklerimi üzemezdi.

O hala bana sarılırken Başakta geldi ve bir şey demeden oda sarıldı.Şu an dış kapı açık 3 kişi sarılıyorduk.Çocukluğumuzda da böyle olmuştu.Biz hep birbirimizi tamamlardık.Hepte tamamlayacaktık.



(Medya Başak.)



Belki Bir gün (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin