<<58>>

1.9K 139 58
                                    

Telefonumun sesi ile bıkkınlıkla gözlerimi araladım.

Uyanmak kadar hayatta beni yoran başka bir şey daha yoktu.

"Alo?"

Karşı tarafın konuşmasını bekledim,Uzayın sesini duyduğumda ofladım.

"Öğlen oldu öğlen kalk artık."

"Ne rahatsız ediyorsun beni öğlen öğlen?"

"Sen bu kadar uyumazsın ki bir şey mi oldu?"

"Hayır sadece yoruldum o kadar,merak edecek bir şey yok yani."

"Hastasın falan sandım,ağlamaya başlıyordum şimdi."

"Ağlamaman için bile hasta olmayabilirim."

"Trip atayım istiyorsun herhalde."

"Almayayım gerek yok."

"Tamam görüşürüz."

Bu çocuk ciddiyim manyaktı,telefonu şlak diye kapattığında rutinlerimi halletmek üzere ayağa kalktım.

Mutfaktan içeri girdiğimde belime sarılan iki çift küçük kol ile durdum.

"Günaydın!"

Emirin şen şakrak sesi gülümsememi sağlamıştı.

"Sanada günaydın."

Anneme başımla selam verip masaya oturdum,hoş sohbet bir kahvaltı sonrası odama dinlenmeye çıktım.

Ellerimi başımın altında birleştirip tavanı seyretme başladım.Son günlerde neler olduğunu düşündüm.

Hayatım olağan temposundan çıkıp hareketlenmeye başlamıştı son aylarda,Ceren hayatıma girmişti,aşık olmuştum,biri bana aşık olmuştu.En güvendiğim insanlardan en beklemediğim şekilde kazık yemiştim,zorla yapsalar bile sonuçta oynatılmıştım.Başak kendi iradesiyle yaptığı için onu hiç bir zaman tam anlamıyla affedemeyecektim sanırım,yine de ona karşı beslediğim büyükçe bir sevgi vardı içimde.

Bir insana güvenmek gerçekten çok kolaydı,herhangi biri size aniden güven aşılamaya başladığında sonrasını düşünmüyorduk hiçbirimiz.Düşünmeye başladığımızda da iş işten geçmiş oluyordu.Yani bir şeyleri daha erken öğrenmeyi gerçekten çok isterdim.

Ya da daha mı kötü olurdu emin değildim.

Nereden geldiğini anlayamadığım ses ile doğrulup etrafıma baktım.Saniyeler sonra tekrar aynı sesi duyduğumda bu sefer ayaktaydım.

Biri odamın camına taş atıyordu.

Perdeyi aralayıp camı açtım,aşağıda gördüğüm surat hala beni çok heyecanlandırıyordu.

"Telefon denen aleti biliyorsun değil mi?"

"Böyle daha romantik olur diye şey ettim."

Bağırdığını fark ettiğinde eliyle ağzını kapatıp etrafına bakmaya başladı.

O belki de hayatımda ki en güzel şeydi,ilk defa birine karşı böylesine yoğun ve böylesine saftı hislerim.

"Hadi gelsene."

Kafamı iki yana sallayıp dışarıya yanına çıktım.

Kollarımı ona doladığımda şaşırdığını hissettim.

"Seni cidden çok seviyorum."

"Utanmak gerçekten kötü oluyormuş."

Kıkırdadım.

Belki Bir gün (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin