Yüzümde hissettiğim eller ile gözlerimi açtım.
"Seni böyle uyandırmak çok hoş,sevgilim."
Yarım yamalak açtığım gözlerim şimdi cin görmüşçesine tamamıyla açıktı.Kızaran yüzümü kafamın altındaki yastığa gömüp bir süre sakinleşmeyi bekledim.Kalbimin sesini duymak garip hissettiriyordu.
Sevgilim demişti değil mi o?Şu çift olan sevgili?İlişkiye verilen isim olan sevgili?
Bizim ilişkimiz var değil mi?Evet evet var.Ben ona aşığım oda bana.Birde sevgiliyiz.Tamam şimdi sakince arkama bakmadan kaçmam gerek.
Bir şey olmamışçasına yerimden kalktım,yüzüne bakmamaya çalışarak geri geri adımladım.Kaçacağımı bilecek kadar beni tanıyordu...
kaçmamı önlemek için tişörtümden tutması üstüne düşmeme neden olmuştu,yüzlerimizin yakınlığı ve dudaklarıma değen nefesi içimi titretiyordu.
"Kaçıyor muydun?"
Dudaklarıma bakarak konuşması beni oldukça heyecanlandırıyordu.
"Tı k-kaçmıyordum."
Beni öpmek yerine dudaklarını dudaklarıma sürttü,onu öpmeye çalıştığımda ise kafifçe geri çekildi.
"Sihirli kelimeden sonra."
Düşündüm biraz.
"Lütfen?"
Kıkırdadı,sanki ben ne yaptığımı biliyordum.
"Yanlış sihirli kelime."
Düşünmeyi bırakıp şansımı tekrar denedim.Bu sefer ayağa kalkmıştı.
"Sihirli kelimeyi bulana kadar,beni öpemezsin."
"Sen öyle san."Diye mırıldandım.
Odada ki lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım.Sinsice gülümseyip dudağımın kenarını tuttum.
"Ah Ceren çabuk gel canım yanıyor ah!"
Saniyesinde yanımdaydı.
"Ne oldu?Neresi?Göster bana hadi."
Acı eşliğinde bağırırken ben,oda dudağımın kenarında ki elimi indirmeye çalışıyordu endişeyle.Tam zamanıydı.
Dudaklarımı güzel dudakları ile birleştirdim.Şaşklınlığını attıktan sonra karşılık vermeye başladı.Bedenini lavoboya yasladığımda öpüşümü şiddetlendirdim.
Ne yapıyorum ben?
Geri çekilip utancımı bir kenara bırakmaya çalışarak gülümsedim.
"Hani öpemezdim?"
"Dua et..."
Sustu.
"Ne dua et?"
"Dua et aşırı tatlı bir sevgilisin."
"Öyleyimdir teşekkür ederim."
Utanmamayı öğreniyordum,onu lavoboda bırakmadan önce yanağına hızlı bir öpücük kondurdum.Ardından aşağı indim.
Nazlıyı mutfakta gördüğümde gülümsedim.Kaderi buydu,her seferinde 4 kişiyi doyurmak zorunda oluyordu.Bu sayı artık 5'ti.
Yanına gidip doğradığı salatalıklardan bir tane ağzıma attım.Bana hala kırgındı.
"Günaydın."
"Sana da."
Yüzüme bakmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki Bir gün (gxg)
Fiksi Remaja"Bana kendimi değerli hissettiriyorsun." "Sana kendini daha çok değerli hissettireceğim." Aldatıldığım çocuktan mesaj beklerken hayatıma giren kız ile belki de ondan son mesaj bekleyişlerimdi.