Mucizevi bir şekilde kendiliğimden uyandığımda mucizemin yanımda yatan Ceren olduğunu anlamakta gecikmemiştim.
Neden aynı yatakta yattığımız konusunu sonraya bırakıp onu izlemeye karar verdim.Dün uyku ağır bastırınca ondan önce uyuyarak onu izleme fırsatını kaçırmışım.
Sol elim belinin altından onu sardığı için sağ elimi yüzüne uzattım.Umarım uyanmazdı.
Tam elimi yanağına gotürecekken sesini duymamla irkilip elimi geri çektim.Gözlerini açmadan konuşmuştu.
"Yüzümü bu kadar inceleme kendimi çirkin hissediyorum."
Nasıl fark etmişti izlediğimi?Hafiften korkmadım değildi açıkçası.
O beni utandırırsa ben de onu utandırırdım.Heyecanımı bastırarak konuşmaya başladım,
"Sevgili Ceren Giray.Neden aynı yatakta olduğumuzu sorabilir miyim acaba? Çünkü en son seni karşımdaki koltukta hatırlıyorum."
Bir anda beti benzi atmıştı.Gözlerini açıp doğruldu.
"Ben neden senin yatağındayım?"Dedi aşırı şaşkın bir ses ve ifadeyle.
"Seni izlediğimi anlayabiliyorsun ama aynı yatakta uyuduğumuzu anlayamıyor musun cidden?"
Tekrar beti benzi atmıştı.Tamam uyandığımda aşırı çirkin oluyorum ama korkulacak kadar da değil canım.
"Ben öylesine atmıştım onu şaka niyetinde.Sen beni mi izliyordun gerçekten."
Gülümsemem yüzümden anında silindi.Mükemmel beynimi küçük,masum bir yalan için çalıştırmaya başladım.Kararım dalga ve şakaya vurarak işten sıyrılmaktı.
"Tabii tabii hatta elimi yüzünde falan gezdirecektim de uyandın sonradan.Saçmalama Ceren neden seni izleyeyim."
"Tamam canım ne celalleniyorsun hemen.Demedik bir şey."
Konuyu değiştirmem lazımdı çoktan pancara dönmüş olmalıydım.Topu ona attım.
"Eee Ceren aynı yatakta olduğumuz konusunu açıklamak ister misin?Senden önce uyudum sonuçta sen buraya gelmiş olmalısın."
"Yanlışlıkla gelmişim."Dedi omuz silkerek.
Kahkaha atarak ona baktım.O gülmeyince tekrar konuştum.
"Sen ciddisin."
"Evet yanlışlıkla geldim işte."
"Ceren yolunu bilmediğin restoran mıyım ben?Ne demek yanlışlıkla geldim."
"Üff çok gevezesin bugün.Hadi gel de eline pansuman yapalım."
Gülerek kafamı salladım.Muhtemelen dediğinin aksine kabus görmüş olmalıydı.Yanım da yatmasını buna bağlayarak lavaboya gittim.O sırada Ceren de pansuman malzemelerini açıyordu.
İşimi bitirdiğimde odama geri döndüm.Ceren koltukta telefonuna Bakıp sırıtıyordu.Tarif edemediğim ağrı sol tarafıma baskı yaparken ona kim diye sorup sık boğaz etmek istememiştim.Beni ilgilendirmiyordu sonuçta.Onun gözünden sadece yakın bir arkadaşıydım.
Karşısında ki yerimi alınca telefondan kafasını kaldırdı.
Sargıyı çıkarmaya başlarken önüne gelen saç tutamını geriye atamamıştı.Ben de çok yardımsever biri olduğumdan ona yardım ettim.
"Teşekkür ederim."
Cevap olarak gülümsemekle yetindim.Sargı bezi elime yapıştığından çıkartırken acımıştı.Ceren geçeceğini düşünüp üflemeye başlayınca canımın acısı ikiye katlanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki Bir gün (gxg)
Teen Fiction"Bana kendimi değerli hissettiriyorsun." "Sana kendini daha çok değerli hissettireceğim." Aldatıldığım çocuktan mesaj beklerken hayatıma giren kız ile belki de ondan son mesaj bekleyişlerimdi.