"Sence bundan sonra ne olacak?"
Yatağa yatmış göğsüme uzanan Ceren'in saçlarıyla oynarken benimde düşündüğüm şey buydu.Sabah güneşi yüzümüze vururken derince bir iç çektim.
"Bilmiyorum ama umarım güzel şeyler olur."
Dün Başak yanımızdan koşarak ayrıldıktan sonra kimse bir şey söylemeden gitmişti.Cerenle bende geç saatlere kadar oturup öylece gökyüzünü izlemiştik.
"Güzel şeyler hep olur."
Onun hayat felsefesi buydu,her şeye iyi yaklaşmak ve ne olursa olsun hep iyi şeylerin olacağına inanmak.Bunu bana da fark etmeden öğretmişti,onun kadar olmasa da güzel şeylerin olacağına olan inancım beni çoğunlukla ayakta tutan bir etkendi.
"Acaba nasıl bir tavır takınacaklar Başak'a karşı?"
"Yıllarınız var ortada ne kadar kırgın kalınabilir ki?"
"Güzel şeyler umarım çabucak olur."
Dudaklarıma kısa bir öpücük kondurup yataktan kalktı.
"Umarım..."
Sonra banyoya girdi,sanırım duş alıyordu.Bende yatakta biraz daha bir o yana bir bu yana vakit geçirdim.
Öyle boş boş bir şeyler düşünürken kapı sesini duyduğumda sağ tarafıma doğru baktım.Ceren havlusuyla banyodan çıktığında ve su damlalarının vücudunda nasıl hareket ettiğini gördüğümde sertçe yutkundum.
Ben ona bakakalmışken bir anda havlusunu çıkardı.Hemen yüz üstü yatıp kafamı yastığa gömdüm.Kalbimin sesi sanki odayı titretiyordu.
"Ah niçin hala utanıyorsun?"
Nefesimi düzenleyebilsem konuşacaktım,yani 5 yıl sonra falan.
"Yanıma gelebilir misin?Lütfen."
"Tı."
Bunu bende yenmek istiyordum ama çıplak bedenine bakarak değil.
Yatağın kenarında bir hareketlenme hissettim,ardından beni yüz üstü döndürmeye çalıştı,başardıda.
Çok hafifçe gözlerimi araladım.
"Sadece gözlerime odaklanacağını ikimizde biliyoruz,şimdi lütfen gözlerini açar mısın?"
Haklıydı,bedenine ne olursa olsun bakmayacaktım,ya da bakamayacaktım demek daha doğru olurdu.
"Neden böyle bir şey yapıyoruz?"
"Eğer gözlerini açarsan üstümde havlu olduğunu göreceksin zaten."
Yatakta doğrulup gözlerimi açtım,gerçekten üstünde havlusu vardı.
"Havluyu tekrar giyeceksen neden çıkardın?"
"Çıkardığımı kim söyledi ki?Düştü sadece."
Elimi alnıma vurdum,neler düşünmüştüm salak gibi.
"Ya ben şey sandım şey."
"Seni de soyacağımı falan mı sandın şapşal?"
Kafamı aşağı yukarı salladım,istemsizce dudaklarımı yiyip etrafa bakmaya başladığımın farkına Ceren beni durdurunca fark etmiştim.
Parmaklarıyla çenemi tutup burnunu burnuma sürttü.Ardından elimi alıp saçlarına götürdü.
"Saçlarım senin."
Ardından yüzünde gezdirmeye başladı elimi.
"Gözlerim,burnum,yanaklarım,dudaklarım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki Bir gün (gxg)
Teen Fiction"Bana kendimi değerli hissettiriyorsun." "Sana kendini daha çok değerli hissettireceğim." Aldatıldığım çocuktan mesaj beklerken hayatıma giren kız ile belki de ondan son mesaj bekleyişlerimdi.