Bu durumlar da insan bir süre olduğu yerinde kalıp hareket edemiyordu,bu hiç adil değildi.
Neler olduğunu kavradığımda onu var gücümle ittirdim.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun!?"
Olan konuşma boyunca sesimin en yüksek çıktığı cümle buydu.Etraftan gelen homofobik insanların küfürleri ise beni çileden çıkarıyordu.
Bana tekrar yaklaşmaya başladığında geriye doğru adımladım.
"Sakın!"
Durdu.
"Seni öpmeden ölmek istemedim."Dediğinde her şeye rağmen içimde bir yerlerin acıdığını hissettim.Vicdan engellenemeyen bir şeydi.Zira hayatımda hiç bu kadar kızgın olduğumu hatırlamıyordum.
"Allah sizi kahretsin pislikler!"
Yakınlarım da bir yerlerden gelen ses ile arkamı döndüm.Eş zamanlı ise canımı çok acıtan bir yumruk yemiştim.Kafamı ise düşerken nereye vurduğumu bilmiyordum.
ağzımdan çıkan acı dolu inlemeler eşliğinde son bir kez etrafa baktım.Başak bana doğru geliyordu,bazı insanlar iyi olmuş gibi şeyler söylüyordu,bazıları da sadece acıyan bakışlar atıyordu.Gözlerim kapanmadan önce aklıma son gelen şey asla Ceren'i sokak ortasında öpemeyeceğimdi.
Ne acı...
"Hareket etti."
Kimi sesiydi bu?
"Uzay 5 dakika da bir kıpırdıyor zaten sürekli söylemene gerek yok."
Bu kimin sesiydi?
Gözlerimi açmaya çalıştım,ne zordu böyle?Üstelemedim hazır hissettiğim zaman açacaktım.Konuşulanlara kulak verip idrak etmeye çalıştım.
"Abla hadi uyan."
Emir...
Minik ellerini saçlarımda hissettim,ne olursa olsun şu an gözlerimi açmalıydım.
Sağ gözümü yavaşça araladım.Ah başım resmen çatlıyordu.
"Abla!"
Sevinçle bağırınca geri kapattım,istemsizdi.Zaten başım çatlıyordu.
"Gel oğlum bağırma öyle,ablan rahatsız oluyor."
"Özür dilerim."Dedi Emir gülümsemek istedim,ama bu gözlerimi açmaktan daha zor geliyordu şu an.İşin garibi beni engelleyen bir şeyde yoktu.
"Esma..."
B-bu ses...
Ceren...
Tekrar gözlerimi açtım bu sefer ikisini birden.Yavaşça tenimde parmaklarını gezdirdiğini hissettim.
"İyi misin?"
Kafamı salladım,acımıştı.Kısık olacağını bildiğim halde konuştum,mecalim yoktu.
"İyi değilmişim."
Gülümsediler hep bir ağızdan,hepsinin yüzü bembeyazdı.Hepsinde gözlerimi gezdirdim bir süre fakat Başakta takılı kalmıştı.
Acı bir şekilde gülümseyip gitti,Nazlı da peşinden.
Tekrar Cerene çevirdim bakışlarımı,göz yaşım yüzüme damlamıştı.Fazlaca korkmuş olmalıydı.
"Ağlarsan,üzülürüm ve üzülürsem başım daha da ağrır.Bu yüzden lütfen..."
Elimle yanağımı gösterdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki Bir gün (gxg)
Подростковая литература"Bana kendimi değerli hissettiriyorsun." "Sana kendini daha çok değerli hissettireceğim." Aldatıldığım çocuktan mesaj beklerken hayatıma giren kız ile belki de ondan son mesaj bekleyişlerimdi.