>>11<<

2.9K 160 22
                                    

"Ne yani bir daha gitmeyecek misin o eve?"Diye sordu Başak.

"Sadece eşyalarımı almak için gideceğim.Ondan sonra ne yapacağımı pek bilmiyorum."

Yaklaşık 2 saattir Uzayın neden bu halde olduğunu konuşuyorduk.Tolga amcayı sikmek istemem dışında bir sorun yoktu şuan.Uzay bizde kalırdı.İsterse sonsuza kadar kalırdı.Ama isteyeceğini sanmıyorum.Parası var illaki giderdi.

"Bizde kalacaksın.Sonra bakarız bir çaresine."Dedim.

"Saçmalama yük olmaya gerek yok.Ben otelde kal-."

"Soru sorduğumu hatırlamıyorum kardeşim?"

"Milletin kankası minnoş bir şey olur.Bu konak ağası gibi davranıyor."Dedi zorla akan göz yaşını silerken. 

Hepimiz kıkırdayınca telefonuma baktım.Cerene mesaj atmam gerekiyordu.Uzayı bırakamazdım.Zaten anlayışla karşılayacaktır diye düşünüyordum.

Bir tarafımda üzgündü.3 gün aynı evde kalma fırsatı varken sürekli aksilikler çıkıyordu.Şans,böyle arkadaşlar bulduğum için bir daha yüzüme vurmamıştı bence.Alışıktım biraz bu duruma.

Mesajlara girip Yeşil kalbe tıkladım.

(Yeşil kalp koymak yerine Ceren yazacağım. Y/N)

Siz: Ceren sana bir şey söylemem gerek.Müsait misin?

Anında cevap verdi.

Ceren: Bende sana yazacaktım.

Ceren: Biraz erken geldik biz.Şimdi gitsek sorun olur mu?

Siz: Bende o konu hakkında konuşacaktım.

Siz: Özür dilerim ama gelemeyeceğim.

Ceren: Neden? :(

Siz: Bir arkadaşımın yanında olmam gerek zor bir gün geçirdi.Onu bırakamam.

Siz: Ama söz telefi edeceğim.Üzüldün mü bilmiyorum ama üzüldüysen üzülme lütfen.

Ceren: Zor oluyor mu?

Siz: Anlamadım?

Ceren: Bu kadar güzel bir kalbe sahip olmak diyorum.

Ceren:Zor oluyor mu?

Kalbime ne oluyor böyle.Parmaklarım uyuştu yazamıyorum.Kriz geçiriyorum galiba.

"Esma iyi misin?"Dedi başak.Lan niye konuşamıyorum ben.

"Ya tamam beraber kalacağız üzülme bu kadar."Dedi Uzay alayla.

Hala mesaja bakarken onlara cevap vermedim.Ardından bir mesaj daha geldi.

Ceren: Hey orada mısın?

Kendimi toparladım.

Siz: Evet buradayım.

Ardından bizimkilere döndüm.

"Nazlı ve Onur'u arar mısınız?Hep birlikte olalım.Ayrıca sorun olmayacaksa birini davet etmek istiyorum."

Uzay telefonunu çıkarıp dediğimi yaparken Başak bana dönmüştü.

"Kimi davet edeceksin.Tanıyor muyuz?"

"Ah,hayır tanımıyorsunuz.Karşı eve yeni taşındı.Ve iyi anlaşıyoruz.Onu sizle tanıştırmak istiyorum.Oda sizle tanışmak istiyor."Dedim tane tane.

Belki Bir gün (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin