<<39>>

2.3K 171 181
                                    

Yatmadan önce kurduğum alarmın sesi ile gözlerimi açtım,benden önce uyanan birileri daha vardı.

"Günaydın."

"Günaydın Ceren."

Doğrulup gözlerimi ovuşturdum.

"12 de otobüste olmamız gerek,dün söylemeyi unuttum,alarmda bu yüzdendi."

Anladım anlamında kafasını salladı.Söylemeyi unuttuğum bir şey daha vardı.

"Sadem de geliyor."

"Biliyorum,Başak için geliyor."

Yani en yakın arkadaşıydı,haberinin olması normaldi."

Ayağa kalktım,oda kalktı.

"Saat sekiz,bavulu falan hazırlamaya vaktimiz var.Yüzünde ki yaralar hâlâ duruyor bu yüzden Tebessüm teyzeden ben izin alıp eşyalarınıda ben getireceğim.Sen sadece ona telefon aç olur mu?"

"Peki,öyle yaparız ama senin bavulunu da ben hazırlarım."

Elini uzattı.

"Anlaştık mı?"

Elini sıktım.

"Anlaştık."

Gülümsedik,sarhoş edici derecede güzel güldüğünü biliyor muydunuz?

"Niye öyle bakıyorsun?"

Boğazımı temizledim,elimi elinden çekip enseme götürdüm.

"Gözlerin kızarmış gibi geldi de dikkatli bakayım dedim."

Gülümseyip kafasını iki yana salladı.

"Peki öyle olsun bakalım."

Zoraki gülümsedim,şu an istemsiz gergindim.Oda bunu fark etmiş gibi konuşmaya devam etti.

"Duyduğuma göre çok güzel sucuklu yumurta yapıyormuşsun."

Havalı havalı gülümsedim.

"Doğru duymuşsun."

Oda havalı havalı gülümsedi.

"Bir şey daha duymuştum..."

Sorarcasına baktım.Melodi gibi gelen kahkaha sesi ile konuştu.

"Sadece sucuklu yumurta yapabildiğini."

Bende onun gibi güldüm.

"Kendimi sadece ona alıştırdığımdan yoksa ben becerikli biriyim."

"Bilmez miyim?"Dedi imalı imalı.

Bilmiyordu ki yemek yapabilen insanlardan hoşlanıyorum dese 2 güne aşçı olurdum.

Şakalaşa şakalaşa mutfağa doğru gittik,yumurtayı yapmaya başladığımda pür dikkat beni izliyordu.Ocağı yakıp sucukları koyduktan sonra kızarmasını bekleyip üstüne yumurtaları kırdım.Omzumun üstünde bir şey hissettiğimde sağ tarafa doğru döndüm.Beni karşılayan dudakları ile duraksadım.Oda fark etmiş gibi geri çekildi,ardından mutfaktan çıktı.

Kafamı iki yana sallarken derin bir nefes verdim.İki gündür fazla mı yakındı bana,ben mi yanlış anlıyordum?

Yumurta piştiğinde ona seslendim.Gideceğimiz yeri,ne zaman döneceğimizi ve bu gibi sorularına cevap vererek kahvaltımızı bitirdik.Ceren Tebessüm teyzeye telefon açarken bende Uzayı arıyordum.Üçüncü çalışta açtığında konuştum.

"Alo,günaydın."

Esnedi.

"Günaydın güzelim."

Belki Bir gün (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin