"Ne istiyorsun?"
Başak karşımda kollarını bağlamış bana bu soruyu sorarken,karalılıkla duyulmasın diye fısıldadım.
"Bana her şeyi anlatmanı."
Kafasını iki yana salladı.
"Bunu yapamam."
Sinirle ellerimi sıktım,şu an evin bahçesinde onu yumruklamak istiyordum.
"Sana soru sormadım,bana her şeyi anlatmanı söyledim."
"Sence ben bunu istemiyor muyum?"
Ellerimi sinirle saçlarımın arasından geçirdim.
"Lanet olsun neden anlatmıyorsun o zaman?"
"Sana zarar verebilirler."
Sinirle gülümsedim
"Daha ne kadar söylesene?En yakın arkadaşımın bana en zarar verecek şekilde aşık olduğunu ve arkamdan bir sürü iş çevirdiğini dün öğrendim ben,beni istemediğim halde öpmenden bahsetmiyorum bile.Bana en çok zarar veren kişi sensin ve buna hala devam ediyorsun.Bu yüzden şimdi her şeyi anlatmanı istiyorum."
"Senin bana neler yaptığından haberin var mı peki?"
Bir şey söylemeden bekledim,ona ne yapmış olabilirdim ki?
Etrafına bakındı biraz,söyleyip söylememek arasında gidip geliyor gibiydi.Bakışları tekrar beni bulduğunda gözlerinde sadece tek bir duygu görebiliyordum.Hayal kırıklığı...
"Yıllardır sana olan aşkımı içimde tutuyorum ben,bu ne demek biliyor musun?Peki aşık olduğun kişinin senin çocukluktan beri arkadaşın olmasını?Ya da en büyük aşkının başka birine çok güzel aşık olmasını?Bilmiyorsun...Yıllardır neler çektiğimi ve canımın ne kadar yandığını bilmiyorsun.Bir kıza bir şeyler hissetme ihtimalin sıfırdı benim gözümde,başka bir kıza aşık olman beni ne kadar aciz bıraktı haberin var mı?Her gece ne kadar ağladığımdan peki?Her gün gözlerinin içine bakmak zorundaydım ben ve bunu yaparken sana aşık olduğumu belli etmememde gerekirdi.Yıllardır boğuluyorum,görmüyorsun.Sen bana hep kör gibiydin,her seferinde az da olsa sana belli ettim,sense bana o kadar konduramıyordun ki gözlerini ve en önemlisi kalbini bana kör hale getirmiş gibiydin."
Bir adım yaklaştı bana.
"Bu yüzden şimdi hangimizin kalbi daha fazla zarar görmüş tartışmayalım istersen.Ne öğrenmek istiyorsan benden değil Cerenden öğren ve yazlığa gidene kadar hiç bir şey olmamış gibi davran."
Bana arkasını döndü,susmak istemiyordum giderken arkasından bağırdım.
"Ben ne olursa olsun aşık olduğum kişiyi kırmazdım."
Birazdan söyleyeceğim sözler onu kıracaktı,belki de artık birilerini kırmam gerekti.İçlerini görebilmem için...
"Bu yüzden aşkı senden öğrenecek değilim,aşk zannettiğinin aksine acı yarışması değidir,ya da elde etme hırsı.Aşk aşktır işte yaşanıp gider,mutlu olursun veya olmazsın arası yoktur.Ben Cerene dokunmaya kıyamıyorum,peki sen?Sen bana onca şey yapıp karşıma geçip aşktan ve ne kadar yaralandığından bahsediyorsun.Senin kadar üzülmemiş olabilirim fakat senden güzel sevdiğim kesin.Bu yüzden şimdi bana seni kazanmak için bunları yaptım ya da çok aşıktım deme,aşık olmanın gerçekten ne kadar naif bir duygu olduğunu biliyorum."
Hepsini bana yüzünü dönmeden dinlemişti,konuşmam bitince de yine bir kere bile dönmeden gitmişti.Onu kaybetmek bile beni fazlasıyla yaralıyordu.
"Ne yapıyorsun bakalım orada sen?"
Babaannemin sesi ile ona döndüm,sabahtan beri beynim yerinde mi diye bana bir sürü soru soruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki Bir gün (gxg)
Teen Fiction"Bana kendimi değerli hissettiriyorsun." "Sana kendini daha çok değerli hissettireceğim." Aldatıldığım çocuktan mesaj beklerken hayatıma giren kız ile belki de ondan son mesaj bekleyişlerimdi.