<<24>>

2.2K 156 36
                                    

"Ben Ceren'e karşı bir şeyler hissediyorum.Hatta,hatta ona aşığım.Tekrar ediyorum ben Ceren'e çok aşığım

"

İyi güzel zaten biliyordukta neden belediye anonsu gibi söylüyorsun?"Dedi Uzay.

Sanki ben ne dediğimin farkındaydım.Ardından Onur beni taklit ederek konuştu.

"Tokror edoyorom bon Corono çok aşoğom."

Ardından ben de kahkaha attım.Gerçekten komikti.Nazlı yanıma gelip bana sarıldı.

"Utandırmayın minik aşığımızı."diyince bende kollarımı ona doladım.

Başak tepkisizce yere bakıyordu.Ben seslenince kafasını kaldırdı.Bir gülümseme sunduğunda kaşlarımı çattım.Hiç gerçekçi değildi.Belki de Ceren ile daha yakın olacağımı düşünüp üzülmüştür diye düşündüm.Ya da bana eşcinsel olduğunu açıkladığında benden de bir itiraf beklemişti.Buna da üzülmüş olabilirdi.Kestiremiyordum.

Onur boğazını temizleyince ona döndüm.Ciddi bir konuşma gerekiyordu.

"Öncelikle dalgayı bir bırakalım.Ben senin her daim yanındayım Esma.Emin ol torbacı bile olsaydın senin arkadaşın olurdum.Bir kıza aşık olman bende dahil bizim grubumuzda kimseyi rahatsız etmez.Yıl olmuş 2020 ayıplayacak halimiz yok.Ayıplayacak bir şeyde yok.Bize söyleme cesaretinde bulunduğun için saol.Biz hep birlikte sana destek çıkacağız.Her zaman ki gibi..."

Gözlerim dolduğunda bu sefer Nazlı konuştu.

"Onur'a katılıyorum.Her zaman yanında olacağımızı bilmeni istiyorum.Ve seninle gurur duyuyorum.Lütfen güzelce sev.Ceren'i çok güzel sev."

Kafamı salladım.Göz yaşlarımı yavaş yavaş bıraktım.

Uzay konuşmadan önce gelip sağ yanağıma bir öpücük kondurdu.Ardından saçlarımı karıştırdı.

"Sonunda hak eden birine aşık olduğun için çok mutluyuz.Ceren iyi bir kız.Kalbinde ona bir yer ayırdığını öğrendiğinde eminim mutlu olacaktır.Ne olursa olsun burada olacağımızı unutma.Seni seviyoruz."

"Bende sizi seviyorum.Çok seviyorum."

Hepsi tebessüm ettiğinde Başak'a döndüm.Tam önümde durduğunda bir süre bekledi.Ardından saçının tutamını geriye atıp konuşmaya başladı,

"Ceren seni güzelleştiriyor Esma.Seni daha iyi bir insan yapıyor.Daha mutlu,daha enerji dolu,daha sevecen.Ve daha bir sürü sayabileceğim dahalar... Aşık olduğun insan seni daha sıfatının için bu kadar katıyorsa doğru yoldasın demektir.Ne olursa olsun kendine güzel davran.Aşkına güzel davran."

Bazen bazı anlarda insanlar çok şanslı olduğunu düşünüp içini bir huzur kaplar ya.Sanki hep güvende olduğunu düşünür.Tamda öyle bir andayım.Bu 4 kişinin arasında olduğum sürece hepte böyle olacak.Ben hep huzurlu ve güvende hissedeceğim.

Bütün bu duygu dolu anlardan sonra Uzay yine dayanamayıp saçmalamaya başladı.

"Of yeter be.Mukusumu tutamıyorum."

Bu ve bu gibi saçmalıklar kahkaha atmama sebep olurken evden çıkıp çoktan Çağan'ın kafesine gelmiştik.Gerçekten ne konuşacağımızı merak ediyordum.Bol konuşmalı bir gün olacağı kesindi.

Limonatamı yudumlarken Onur konuya girmek için yalandan öksürdü.Gözler ona döndüğünde beni çok şaşırtacak o cümleyi kurdu.

"Ben artık aşık olduğum kadından başka biri ile bir münasebet kurmayacağım."

Belki Bir gün (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin