<<38>>

2.3K 179 219
                                    

Ay ışığının bile yüzünü güzelleştiremediği,fotoğraftan görüp kim olduğunu bir türlü hatırlayamadığım,Ceren'i korkutarak arkama geçmesini sağlayan kişi, adını bir kaç saat önce öğrendiğim ve şu an sarhoş olan Urazdı.

Sinirle soludum.

"Senin burada ne işin var?"Sesim o kadar öfke doluydu ki bir an ben bile kendimden korkmuştum.

Sinsice gülümsedi.

"Belli değil mi?Sevgilimi almaya geldim."

Bu sefer sinsice gülümseyen bendim.

"Peki,şimdi geri gitmen gerek o zaman."

Bakışlarında ki öfkeyi görmem sadece elimi yumruk yapmama neden oluyordu.Ondan korktuğumu sanıyorsa yanılıyordu.

Elimin üstünde hissettiğim el Ceren'den başkası değildi.

Bakışlarını benden çekip arkamda saklanan Ceren'e çevirdi.

"Sevgilim,benimle gelmiyor musun yoksa?"

Arkamdan çıkmadan konuştu.

"Ben senin sevgilin falan değilim."

Sinirle kahkaha attı Uraz.

"Hemen.Benimle.Geliyorsun."

Sesi netti.Ama Ceren'de netti.Arkamdan çıkıp Urazın karşısına dikildi.

"Siktir git."

Bu defa ne güldü nede bir tepki gösterdi Uraz.Ceren'e attığı tokat onu öldürmem için harikulade bir sebepti.

Yumruk yaptığım elimi beklemeden suratına geçirdim.Sarhoş olmasının güçsüzlüğü ile yere serildi,Ceren'i evde bırakıp onu yakalarından tutarak ayağa kaldırdım.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun lan!"

Sesimi bir çok kişinin duyduğuna emindim.

"Onu senden alacağım biliyorsun değil mi?"

Histerik bir kahkaha çıktı dudaklarımdan ardından bir yumruk daha salladım pislik suratına.Tekrar yere yığıldığında tekme atmaya başladım denk gelen her yerine.

"Ona daha önce ne yaptın?Neden her tarafı yara bere içinde?"

Tekme atmayı kesip konuşmasını bekledim.

"Güzel şeyler yaptım ona,çok güzel şeyler."

Eğer ben yerine o beni dövüyor olsaydı canım bu kadar yanmazdı.

Yere çöküp üstüne oturdum.Ağlayarak yumruk sallamaya başladım.

"Bana ona dokunmadığını söyle!"

Yumruk attığımdan konuşmadığının farkında bile değildim.

"Ona el sürmediğini söyle."

Kendimi durduramıyordum.

"Ben ona dokunmaya kıyamıyorum."

Sesim güçsüzdü her zamankinden çok.Kendime gelmiş gibi yumruk atmayı bıraktım.Üstünden kalktım.

"Eğer beni kızdırmak için yalan söylediysen seni öldürürüm."

Cevap vermeyince tekrar üstüne eğildim.Vuracağım sırada ellerini yüzüne siper edip konuştu.

"Dur dur dur."

Kaşlarımı çattım,oda devam etti.

"Ona dokunmadım yani o şekilde dokunmadım.Sadece vurdum ona o kadar.Başka bir şey yapmadım yemin ederim yapmadım."

Belki Bir gün (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin