"hallettin mi kızım?"
Arkamdan gelen ses ile akan göz yaşlarımı silip arkamı döndüm,fotoğrafı da Tebessüm teyzenin göremeyeceği şekilde tutuyordum.
"Evet evet hallettim."Dedim elimle bavulu alırken.
"Tamam kızım,hadi inelim o zaman."
Elimde fotoğraf hâlâ duruyordu ve kitabın arasına ilk aldığım şekilde ki gibi koymam gerekiyordu.Biraz daha burada kalmalıydım.
"Siz inin lütfen,ben bir kaç kitap bakacağım Ceren istemişti."
Anladığını belirten mırıltılar eşliğinde aşağı doğru inmeye başladı,derin bir nefes verip fotoğrafı kitabın arasına koydum.Ardından ilk aldığım yere yerleştirdim.Bavulu tekrar elime alıp aşağı doğru inmeye başladım.Tebessüm teyzeye hoşçakal diyip bizim eve doğru yürüdüm.Kapıyı çalmak yerine anahtarımla açtım,yukarı doğru adımlamaya başlarken göz yaşlarımı tutuyordum.
Odamın kapısında durup beni fark etmeyecek şekilde onu izlemeye başladım,kendi kendine konuşuyordu.
"Şimdi bu kıyafeti ona çok yakışıyor bunu koyayım.Bunu da koyardım ama sanki biraz fazla güzel oluyor herkes bakar şimdi gerek yok.Bu gömlekle çok tatlı olur bence bunu da koyalım."
Gülümsedim,tatlıydı.Biraz daha izlemek için bavulu yavaşça yere bıraktım o ise konuşmaya devam ediyordu.
"Havuza falan girerken bikini giyer,en kapalı bikinisi hangisi acaba?"
Elleriyle dolabı karıştırmaya başladı.
"Neyse canım onu kendi seçsin kıskançlığa gerek yok.Manken gibi ne giyse yakışıyor."
Artık kendimi tutamıyordum,bir kahkaha patlattığım da Ceren korkarak geri kaçtı.Gülerek içeri girdim o ise eli kalbinin üstünde duruyordu.
"Sen ne zaman geldin?Ödüm koptu."
"5 dakika önce geldim,üzgünüm ama bir daha olsa bir daha yaparım."
Güldü,Allah'ım neden bu kadar mükemmel gülüyordu.Kendimi tutamayıp karşısında dikildim,ikimizinde yüzündeki gülümseme gitmişti.Dikkatle gözlerine baktım,ardından kollarımı her zamankinden farklı doladım boynuna.
Bir süre konuşmadan sadece sarıldık,kokladım çokça,öptüm fark ettirmeden.Sanki bu sarılma diğerlerinden farklıydı ya da sadece benim için farklıydı, bilmiyordum.
"Bu ne içindi?"Dedi fısıldayarak.
"Seni sevdiğim için,bir sebebi yok."
kıkırdadı.
"Beni sevdiğin için sarılman bir sebep biliyorsun değil mi?"
"Bunu sebep olarak görmüyorum."
"Nasıl yani."
"Yani seni bayağıdır seviyorum sonuçta her saniye sarılmam lazım o zaman.Şu an sadece içimden geldi."
"Bende seni bayağıdır seviyorum haberin olsun."
Bir şey demeden gülümsedim.
"Esma."
Daha sıkı sarılırken konuştum.
"Hı?"
"Bana güveniyor musun?"
Sesi sanki ağlayan bir bebeği susturamamış gibi çaresizdi,içimin burkulduğunu hissettiğimde kollarımı ondan ayırdım.
Ciddi haline büründüğünü gördüğümde güzel bir konuşmanın vaktinin geldiğini hissettim.Elimle onu yönlendirip koltuğa oturttum bende karşına geçtim.Nasıl başlasam diye düşünürken sesini duyduğum da dikkatimi tam anlamıyla ona verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki Bir gün (gxg)
Teen Fiction"Bana kendimi değerli hissettiriyorsun." "Sana kendini daha çok değerli hissettireceğim." Aldatıldığım çocuktan mesaj beklerken hayatıma giren kız ile belki de ondan son mesaj bekleyişlerimdi.