"Siktir."
Sadem beni görüp küfür ederken elimle gözlerimi kapattım sanki kendileri kapanamıyorlar gibi.
"Şey özür dilerim çok,ben gideyim sizde şey yapın."
Allah kahretsin ne diyorum ben?
"Şey yapın derken öyle demek istemedim."
En iyisi kapıyı kapatıp kaçmak olurdu diye düşündüm,saniyeler içerisinde de bunu gerçekleştirdim.Merdivenlerden hızlı hızlı inerken arkama da refleks olarak bakıyordum,bu bir bedene çarpmama sebep olmuştu.
Kim olduğunu anlayamadan belinden kavradım.
"Davar yavaş ol biraz bu ne hız?"
Uzay...
Kendimi ve onu doğrulttum.Elimle saçlarımı ve kıyafetimi düzelttim.
"Pardon,önüme bakmıyordum."
"Onu anladık güzelim,niye bakmıyordun?"
Ben cevap vermeden parmağını bir şey bulmuş gibi şıklatıp kulağıma doğru yaklaştı.
"Ceren'e aşık olduğun için dünya umrunda değil ondan tabii."
Kafamı abartılıca salladım,kendi kendine beni yalan söyleme durumundan kurtarmıştı.
"Beni bekliyor ben yanına gideyim en iyisi."
Merdivenlere doğru adım atıp konuştu.
"E git en iyisi."
Bende dışarıya doğru yürüdüm bu sırada gördüklerimin hayal olup olmadığını anlamaya çalışıyordum.
Bildiğin öpüşüyorlardı!
Kafamı iki yana sallayıp iç çektim,umarım mutlu olurlardı.
"Nerede kaldın?"
Ceren kollarını birleştirmiş,kaşlarını da fazlaca çatmıştı.O...O her haliyle bir harikaydı.
"Çatma kaşlarını geldim,gelmek istemiyormuş Başak."
"Peki,hadi gidelim öyleyse."
Yumuşamıştı,itiraf etmeliyim böyle daha güzeldi.
Yan yana ahıra doğru yürümeye başladık,kapısının önüne geldiğimizde ortak tempomuzu bırakarak koşmaya başladı.Gülümsedim.
"Bu kapı niye açılmıyor?"
Çünkü yanlış yapıyordu.Gidip kapıyı açtım saniyesinde içeri gitmişti.
Bu ahırı dedem vefat etmeden önce yaptırmıştı,fazla büyük ve güzeldi.Bazı insanlar bile hayvanlarını buraya koyarlardı,babaannem ise çalışkan bir kadın olduğundan hepsi ile ilgilenirdi.Buraya gözü gibi bakıyordu.
"Esma bunlar ne kadar güzeller."Dedi Ceren hayran olmuş sesi ile yavru kuzuları gösterirken.
Kucağına aldığında gülümsedim,her şekilde beni kendine çekmeyi başarabiliyordu.
Narin narin sevmeye başladı kuzuyu,o kadar küçük ve masumdu ki gerçekten hayran olmamak elde değildi.Kenarda duran içi süt dolu biberonu aldım ardından Ceren'e uzattım.
"Ona süt içirmek ister misin?"
Teşekkür edercesine gülümseyip elimden aldı biberonu.Kuzuya içirmeye başladığı anda ikisinin ne kadar güzel gözüktüğünü düşündüm.
Ceren sanki bu dünyada ki her şeye yakışacakmış gibiydi.En çokta benim aşkıma.
Ceren benim aşkıma çok yaşıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki Bir gün (gxg)
Teen Fiction"Bana kendimi değerli hissettiriyorsun." "Sana kendini daha çok değerli hissettireceğim." Aldatıldığım çocuktan mesaj beklerken hayatıma giren kız ile belki de ondan son mesaj bekleyişlerimdi.