Sabah alarmın sesiyle gözlerimi açtım. Alarmı kapatıp tuvalette elimi , yüzümü yıkadıktan sonra üstümü değiştirdim.
bunları giydikten sonra beyaz spor ayakkabımı giydim . Bugün İstanbul a taşınıyoruz , ben size kendimi tanıtıyım .
Ben Nisa Dağ anne ve babamın ölümünden 1 yıl geçti . Şu an abilerimle kalıyorum 5 tane abim var . evet çok zengin babamın ölümünden sonra holdinge en büyük abim Ateş geçti . ben lise 3 e gidiyorum ama 18 yaşındayım çünkü 1 yıl ara vermek zorunda kaldım. Evet şimdi aşağıya iniyorum .
'' Günaydın herkese ''
'' Günaydın cimcime '' Güney abimin lafıyla kaşlarımı çattım
'' Yaa abi bana cimcime demeyi kes '' derken beni kallarıyla sardı ve saçıma öpücük kondurdu
'' Hayır cimcime ''
'' Eee abi diğerleri nerde ''
'' Burdayız bücür '' dedi kuzey abim merdivenlerden inerken
'' vay be ailemiz de lakaplar birbirinden güzel '' dediğimde kıkırdamaya başladılar
'' her neyse hadi cimcime bin arabaya eşyalar zaten gitti. Ateş ve Enes gittiler bile ''
'' Peki Yusuf abim ''
'' O uçakla gidicekmiş ''
'' Tamam benim valizim yukarda ''
'' ben alırım bücür sen git arabaya bin ''
'' Tamam '' dedim ve arabaya bindim . Evet İzmir den İstanbula gidiyoruz . Abilerim geldikten sonra yolculuğa başladık. Ben hep uyuduğum için çok sesiz geçti yolculuk
ve şimdi istanbulda kendi odamda kıyafetlerimi diziyorum. bugün cumartesi olduğu için pazartesi okula başlayacam . Eşyalarımı dizdikten sonra aşağıya indim abilerimin hepsi salonda korumalarla konuşuyorlardı kaşlarımı çatıp yanlarına gittim .
'' Abi ne oluyor burda ? '' dediğimde bütün gözler beni buldu
'' Bir şey yok canımım içi sadece eve koruma alıyoruz '' dedi. Ateş abim
'' Neden ? ''
'' Sen kafanı yorma bunlarla hadi git üstünü değiştir dışarı çıkalım '' dedi Enes abim . Kafamı tamam der gibi sallayıp odama çıktım . Üstümdekilerden kurtulup bir tayt ve bol lacivert bir üst giydim . Aşağıya indiğimde herkesin beni beklediğini gördüm.
'' Nereye gidiyoruz ? ''
'' Yeni okuluna bakalım ordan da benim şirkete gitmem lazım sizde bir şey yaparsınız ya da eve gelirsiniz '' herkes Ateş abimi onayladıktan sonra iki araba gittik ben Ateş abimin arabasında arka koltuktaydım.
'' Abi 1 senedir kick boks u bıraktım devam etmek istiyorum ''
''Tamam '' dedi ve yola devam etti evet çok iyi dövüşüyordum . yaklaşık 5 dakika sonra vardık ve aşağıya indim . Oha bu benim okulumdan da büyüktü bildiğiniz saray mübarek diğer abilerimde geldiğinde içeri girdik. Buranın sahibi babam ile yakın arkadaşmış ve abimde bu adamın çocuğunu çok sever o yüzden beni buraya yazdırdı. Müdürün odasına girdiğimizde işlemleri hallettik sonra Ateş abim müdür ile bir şey konuşacağı için biz dışarı çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Kazandım 🃏(1-2)
Teen FictionBen Nisa . Zor zamanların ardından yine ayaktayım, çünkü yine ben kazandım. 5 abim ile hayata devam ediyorum Sonuçta kazanmak için bir şeyleri kaybetmek lazım Kaybettiklerime üzülmek yerime kazandıklarıma bakar mutlu olmaya çalışırım ------- Sadece...