🃏2🃏

2.3K 78 2
                                    

Multi medya = ATEŞ DAĞ ( 25 yaşında )


Sabah lanet alarmın çalması ile uyandım . Kim kurdu lan bu lanet alarmı sinirle saatimi alıp aşağıya indim , abilerimin hepsi burdaydı

'' Kim kurdu şu lanet alar mı '' dedim sinirle . Kimse bir şey demediği için daha çok sinirlendim.

'' Kime diyorum ben ! '' evet uykumdan kalkınca vaya bi sinirleniyorum .

'' Sakin ol cimcime ''

'' Güney abi bari sen söyle kim kurdu bu lanet alar mı '' dediğimde hepsi gülmeye başladı. Bende oflayıp yukarı çıktım . Kısa bir banyodan sonra siyah tayt ve gri kolsuz bir üst giydim . Spor çantamı alıp içine yedek kıyafetler , havlu ve şampuanlarımı koyup aşağıya indim.

'' Nereye gidiyorsun ? ''

'' Spor salonuna ''

'' Tamam ben seni bırakırım ''

'' Abi yazdırdın mı beni ? ''

'' Evet balım ''

'' Tamam size afiyet bal şeker olsun ben Ateş abimle gidiyorum . Hepinizi öpüyorum '' dedim ve beyaz spor ayakkabımı giyip dışarı çıktım. Ateş abimde geldikten sonra arabaya bindik . Arabayı sürmeye başlayınca arkadaki siyah aracın bizi takip ettiğini gördüm. Kaşlarımı çatıp abime baktım.

'' Abi arkadaki araç bizi takip ediyor '' dediğimde sürücü aynasından arkaya baktı

'' Evet o Araf abin seni spor salonundan sonra eve bırakacak ''

'' ne gereği var şimdi bunun ben gelirdim ''

'' Nisa uzatma '' Eğer abim bana adım ile seslenirse kesin bir sıkıntı vardır. Salona vardıktan sonra abimi öpüp içeri girdim. Bir kaç işlemden sonra bana bir kart verdiler bu kart ile salona giriş yapabilecekmişim. İçeri girip bir dolaba eşyalarımı koyup telefonumu kulaklığımı havlumu ve bandımı aldım ( hani boks eldiveni takmadan önce bir band takılır ) salona girdikten sonra koşu bandına gidip 45 dakika aralıksız koştuktan sonra boks yapmaya başladım. sporumu hallettikten sonra duş alıp üstümü değiştirdim. Salondan çıkınca Araf abiyi gördüm.

'' Araf abi beni eve bıraksana '' dediğimde o da tamam der gibi kafasını salladı. Eve gelince odama çıktım. Telefonumu şarja takıp aşağıya indim

'' Evet abilerim ben çok sıkıldım kim benimle dışarı çıkacak ? '' sorumla beraber herkes başka bir yöne bakmaya başladı.

'' yaa tamam ben tek çıkarım o zaman ''

'' Hayır ! '' herkes aynı anda bunu diyince gözlerimi pörtletip onlara baktım.

'' Yine ne karıştırıyorsunuz? ''

'' Tamam cimcime ben senle gelirim'' diyen Güney abime kaşlarımı çatıp baktım

'' Soruma cevap verin ''

'' Nisa seni ilgilendirmeyen işlere karışma. '' bunu diyen Enes abime darılmıştım ama elbetteki benim iyiliğim içindir .

'' Tamam ben çantamı alıyım '' dedim ve odama çıkıp çantamı , kredi kartımı ve telefonumu aldım. Aşağıya indikten sonra Güney abimle bir kafeye gittik. Öylece konuşuyorduk.

'' ya abi neden benden bir şey saklıyorsunuz ? ''

'' Nisa senden bir şey saklamıyoruz ama sende bu konuyu açma bence artık '' dediğinde sadece ofladım.

'' Güney abi nasılsın ? '' arkadan gelen arasın sesi ile kaşlarımı çattım. Bu çocuk heryerden çıkmak mı zorunda

'' İyiyim aras gel otur istersen '' diyince içimden lütfen oturma diye yalvarıyordum.

Ben Kazandım 🃏(1-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin