ATEŞ'TEN
Bara girdiğimizde her yeri bok götürüyordu.Kavga mı çıkmıştı?
''Oha bu ne hal lan''dedi Yusuf.Haklıydıda, hızla barmenin yanına ilerledim ve telefonumdan Nisa'nın fotoğrafını açtım
''Bu kızı gördün mü ve bu hal ne''
''Evet abi bu kız burada yaklaşık altı bardak kokteyl içti sonra bir adam geldi yanına bir şeyler konuştuktan sonra adam başka bir adamın kafasında şişe patlattı ve kızda birine saldırdı en son da kaçtılar.parayıda ödemedi''
''Siktir....kim bu adam''barmen omuz silkerken cüzdanımdan yüklü bir miktar para çıkarıp barmene verdi
''Al bu kızın içki parası.....durumu nasıldı sarhoş olmuş muydu?''
''Vaya hatta bir an o adamı öpeceğini sandım ama kafa attı''ne öpmesi lan!
''Neyden bahsetiyorsun kardeşim!''Kuzey bir adım öne çıktığında onu durdurdum ''Hadi gidelim''çıkışa doğru ilerledim.Ne oluyor lan bu kıza?
NİSA'DAN
Boğaza bakan banklardan birine oturmuştuk.Cebinden sigara çıkardığında bir dalıda bana uzattı sigara içmezdim ama bir şey olmazdı bir taneden
Sigarayı dudaklarıma götürdüm, çakmağı yakıp ucunu sigara tuttu ama yanmadım.Bu duruma kaşlarımı çattım ama Ege kahkaha atmaya başladı
''Neye gülüyorsun?Hem bu sigara bozuk''
''Hayatında hiç sigara içmedin mi...ben çakmağı tutuğumda içine çekeceksin''
''Bu ilk oluyor''tekrar çakmağı yaktığında içime çektim ve aniden boğazımı yakan bir şey ile öksürmeye başladım
''Iy bunu nasıl içiyorsunuz''öksürmeyi kestim ve tekrardan dumanı içime çektim
''Alışıyor insan''boğazım yansada umursamadım ve tekrardan içime çektim. ''Anlat bakalım''
''Anlatmaya çalışsam inana bana günler alır ama özet geçmem gerekirse bir kaç saat önce sevgilim ara vermek istedi.Abilerim benden anne ve babamı bir de amcamı tabi kuzenimide unutmamak lazım işte onları benden sakladılar ve daha fazlasını of''
''Vav.....ama unutmaki hayat sadece sana zor değil''
''Nasıl''
''Benim annem babamda yok beni terk etmişler.Yetimhanede büyüdüm ama dedem vardı, dedem beni yanına almak yerine yetimhanede bıraktı.Dedem öldüğünde mirası bana kaldı ve bak zenginim ama bir işime yaramıyor.Ne aile sevgisi gördüm ne arkadaşım oldu ne de sevgilim''
''Bunlar iyiymiş benimkinin yanında melek kaldırlar....sevgilim bana ara verelim dedi ve ben çok ağır konuştum''yanaklarım ıslanınca hızla sildim ve burnumu çektim
''Saçmalama bu akşam ağlamak yok....kalk dert zamanı bitti şimdi akşamlara akmak var''
''Senin aklına uyduk ve bir yola girdik hadi inşallah çıkmaz sokağa girmeyiz''sigarayı son kez içime çekip yere attım ve söndürdüm.Boğazım çok yanıyordu!
''Merak etme güzellik benim yollarım hep açıktır''tekrardan koluna girdim ve ilerlemeye başladık
''Şimdi ne yapacağız''
''Görürsün''ilerdeki motorsiklete bindi ve kaskı bana uzattı ''Bu senin mi?''
''Evet...artık soru sormayı kezsen mi...amma da sıkıcısın''
''Ben mi sıkıcıyım görürsün sen''kaskı takıp arkasına oturdum.Motorsikleti son hız sürmeye başladığında sıkıca beline sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Kazandım 🃏(1-2)
Genç KurguBen Nisa . Zor zamanların ardından yine ayaktayım, çünkü yine ben kazandım. 5 abim ile hayata devam ediyorum Sonuçta kazanmak için bir şeyleri kaybetmek lazım Kaybettiklerime üzülmek yerime kazandıklarıma bakar mutlu olmaya çalışırım ------- Sadece...