MULTİMEDYA = MELEK SOLGUN
Zilin çalması ile bizimkilerle kantine indik. Artık Uraz ' larda bizimleydiler. Kantinde öylece oturmuş konuşuyorduk.
'' Kaanlar da gitti '' dedi Deniz.
'' Hadi canım bizim Kaan ''
'' Vallâhi de gitti Gülnida ''
'' Neden gitmişki '' Gülnida ' nın sorusuna Öykü cevap verdi.
'' Bilmiyoruz ama kesin bir şey oldu ''
'' Abartmayın belki Amerika ' ya canları istediği için gitmişlerdir '' dedim.
'' Nisa mantık yürüt burda daha iyi pa-'' sözünü kesen Yağız oldu.
'' Yani aileleri çok iyi para kazanıyorlar '' dediğinde kaşlarımı çattım. Gülnida şaşkın bir şekilde Yağız ' a bakarken Onur Gülnida ' nın koluna vurdu.
'' Benden ne saklıyorsunuz '' diye sorduğumda Öykü atladı.
'' Kuzum bir şey saklamıyoruz ''
'' Öykü kimi kandırmaya çalışıyorsun lütfen artık biri anlatsın '' dedim gözlerimi herkesin üstünde gezdirirken. Kimse bir şey demeyince derin bir nefes verdim. Ayağa kalkıp giderken Yağız konuştu
'' Nisa onlar babalarının şirketinde çalışıyorlar o yüzden '' dedi. Pek inanmasamda cevapladım.
'' Tamam ben abilerimin yanına gidiyorum '' dedim ve sınıfa çıkıp çantamı aldım. Arabama binip deniz kenarına gittim. Banklardan birine oturup denizi izledim. Hiç dalga yoktu , çok durgundu. Aklıma annemin bana söylediği söz geldi.
' Kızım şunu asla unutma her zaman durgun denizden korkmalısın '
demişti. Yaklaşık yarım saat kadar denizi izledim. Telefonuma baktığımda 10 tane cevapsız arama vardı. 2 Yağız, 3 Deniz, 3 Öykü 1 de Gülnida ' y dı. Bende Öykü ' ye mesaj yazdım.
Nisa : Efendim öykü
Yaklaşık 2 dakika sonra mesaj geldi.
Öykü: Kızım neden telefonuna bakmıyorsun hem neredesin sen
Nisa: Abilerimin yanına gidicem bir şey mi oldu
Öykü : Kızım gelsene okula
Nisa : Öykü ben sonra seni ararım şimdi müsait değilim
Öykü: Tamam ama ara
Telefonumu geri çantama koyduktan sonra şirkete doğru sürdüm. Şirkete girdikten sonra direk Ateş abimin odasına girdim.
'' Güzelim okulda olman gerek miyor mu ''
'' Abi uzun hikaye ben odamdayım haber veriyim dedim. '' Tam gidecekken kolumdan tuttu
'' Nisa bir sıkıntı mı var ''
'' Yok abi öyle canım sıkılınca geliyim dedim. Var mı bir iş '' dediğimde masasındaki dosyayı bana verdi.
'' Bunları imzaladıktan sonra dosyayı sekreterine ver ve biz dış mekana bakmaya gidicez sende istersen otelin iç mekanında değişiklik yapabilirsin. Çizimlerinide bana verirsin '' dediğinde tamam anlamında kafamı sallayıp odama girdim. Sekretere bana kahve yapmasını ve Kubi amcayı çağırmasını istedim.
Kapı çalınca ' gel ' demem ile içeri Kubi amcam girdi.
'' Hoşgeldin Kubi amca gel otur şöyle ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Kazandım 🃏(1-2)
Genç KurguBen Nisa . Zor zamanların ardından yine ayaktayım, çünkü yine ben kazandım. 5 abim ile hayata devam ediyorum Sonuçta kazanmak için bir şeyleri kaybetmek lazım Kaybettiklerime üzülmek yerime kazandıklarıma bakar mutlu olmaya çalışırım ------- Sadece...