Sabah uyandığımda yine klasik işlerimi halledip okul formamı giydim. Saçımı taradıktan sonra aşağıya indim .
'' Evet canım abilerim nasılsınız ? ''
'' İyiyiz güzelim hadi kahvaltını yap '' Ateş abimin lafı ile kahvaltımı yapmaya başladım.
Kahvaltımı yaptıktan sonra beni dışarıda bekleyen Aras ' ın yanına gittim.
'' Günaydın güzelim ''
'' Günaydın sevgilim '' deyip yanağından öptüm.
Beraber arabaya binip okula geldik. Arabadan inince Aras beni kolunun altına aldı.
'' Aras ben çantamı sınıfa bırakıcam '' dediğimde beni onayladı bende sınıfa doğru ilerlemeye başladım.
Sınıfa girdiğimde sınıfta sadece Kaan ve çetesi vardı bende aldırış etmeden çantamı sıraya koydum.
'' Günaydın Nisa '' Duru ' nun lafı ile onlara döndüm.
'' Günaydın '' dedim ve sınıftan çıktım. Bizimkilerin yanına gittim. Zil çalana kadar konuştuk sonra sınıfa çıktık. Dersimiz kimyaydı. Dersin ortasında kapının açılması ile herkes gelen nöbetçi öğrenciye baktı.
'' Dersinizi böldüğüm için özür dilerim hocam . 2 hafta sonra Savaş Koleji ile bizim Kolejin yarışmaları var kazanan iki grupta 1 haftalığına Antalya da tatil hakkı kazanacak bu iki okuldan toplam 4 grup kazanan olacak başvurmak için teneffüste müdürün yanına gitmeniz lazım. '' demesiyle zilin çalması bir oldu.
'' Evet gençler katılıyoruz ''
'' Ya Nisa saçmalama '' Yağız ' a kötü bir bakış atıp devam ettim
'' Katılıyoruz bitti. Hadi Emre siz gidin bizi kaydedin.''
'' Emriniz olur '' dedi ve sınıftan çıktı.
'' Güzelim ne gereği var dı ''
'' Yaa Aras katılalım işte ''
'' Sen iste yeter güzelim '' derken yanağımdan öptü.
'' Ya Yağız şunlara bak ne kadar romantik peki sen neden odun gibisin '' Deniz ' in lafı ile kıkırdamaya başladık.
'' Aşkım sen yeterki iste '' deyip yanağından öptü o sırada Emre geldi.
'' Kaan larda katılmış ''
'' Eee ne yapalım katılsınlar '' dediğimde hepsi bana kaşlarını çatıp baktı.
'' Ama sizde amma uzattınız ''
'' Nisa bu konulara girme ''
'' Aras ne bu karanlık işler '' derken herkes gözlerini kaçırdı.
'' Güzelim sen bunları düşünme '' Tam karşılık verecekken zil çaldı. Diğer derslerde sıradan geçmişti .
☁️☁️☁️
Çıkış zili ile bizim tayfa dağılmıştı. Aras beni evime bırakıp gitmişti.
'' Abilerim ben geldim ''
'' Hoşgeldin Güzelim ''
'' Abilerim beni dinleyin '' diyip yarışmadan bahsettim.
'' Cimcime güzelmiş ama Aras ' ın yanından ayrılmayacaksın ''
'' Off Güney abi ''
'' Abin haklı fıstığım ''
'' Tamam Yusuf abi siz merak etmeyin ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Kazandım 🃏(1-2)
Ficção AdolescenteBen Nisa . Zor zamanların ardından yine ayaktayım, çünkü yine ben kazandım. 5 abim ile hayata devam ediyorum Sonuçta kazanmak için bir şeyleri kaybetmek lazım Kaybettiklerime üzülmek yerime kazandıklarıma bakar mutlu olmaya çalışırım ------- Sadece...