🃏 11🃏

964 43 0
                                    

'' Merak etme bana bir şey ol- '' Lafımı kesen Aras ' ın telefonunun çalmasıydı. Arayana baktıktan sonra kaşlarını çattı. Telefonu açıp bende uzaklaştı ama yinede konuşmasını duyabiliyordum.

'' Alo ''

'' ....''

'' Kimsin ! lan ! '' sonra bana baktı ve biraz daha uzaklaştı.

'' ...''

'' Siktirme belanı kimsin ''

'' ..'' telefonu kapatıp yanıma geldi.

'' Güzelim senle şirkete gidelim. Kızlar senin çantanı alır. ''

'' Tamam da sorun yoktur umarım ve şu kazadan abilerimin haberi yok. Tabi doğal olarak birbirimize kızgınız '' dedim başımı eğerek. Eliyle çenemi kaldırıp yüzüne bakmamı sağladı.

'' Tamam güzelim zaten yarın gidiyoruz. Ha bu arada abilerinin değil babamın şirketine gidicez '' demesi ile kafamı tamam der gibi salladım. Arabaya binip şirkete girdik. Şirket bizim şirket gibi büyüktü . Aras elimden tutup asansöre doğru yönlendirdi. Herkese kafasıyla selam vermeyide unutmuyordu. En üst kata çıkınca bir odaya girdik. İçerde 50 li yaşlarda bir adam vardı . Biz girince bize bakıp gülümsedi.

'' Oğlum hoş geldiniz '' dedi Aras ile sarılırken. Bana dönüp gülümsedi.

'' Hoşgeldin kızım '' dedi elini uzatarak. Elini sıkarken konuştum.

'' Hoşbulduk efendim ''

'' Kızım bana Halit amca de hatta baba da diye bilirsin '' diyince başımı eğip gülümsedim. Kesin kıpkırmızı olmuştum. Aras ' a baktığımda sırıtıp bana bakıyordu.

'' Güzelim sen benim odama geç ben geliyorum. ''

'' Tamam sizinle tanıştığıma çok memnun oldum Halit amca ''

'' Bende kızım bir gün gel beraber yemek yiyelim '' dediğinde kafamı tamam der gibi salladım.

Odadan çıkınca sekretere Aras ' ın odasını sordum bana odayı gösterdikten sonra çikolatalı süt istedim. Arasın giyinme odasını görünce içeri girdim. Ceketlerinden birini giydim. Bana büyük olduğu için komik duruyordu.

Ceketi giydikten sonra koltuğa oturdum. Telefonum dan filim açıp izlerken kapı çaldı

' gel ' dememle sekreter elinde çikolatalı süt ile geldi.

'' Başka bir şey ister misiniz ? ''

'' Hayır teşekkür ederim '' dedim . Sekreter gittikten sonra filme devam ettim.

---------

Filmin sonlarına doğru Aras geldi. Beni böyle görünce sırıtmaya başladı.

'' Ceketim yakışmış ''

'' Biliyorum '' dedim sırıtarak.

'' Güzelim hadi gidelim. Valizin evde olduğu için evine gitmemiz lazım. İstersen ordan evime giçeriz ''

'' Bugün evde kalsam daha iyi olucak bu arada ben ... şey ... '' dediğimde tek kaşını kaldırdı.

'' Ney ? ''

'' Şey ... acıktım '' dedim başımı yere eğerek. O da gülüp kollarını belime sarıp anlımdan öptü.

'' Hadi gidelim o zaman '' demesiyle binadan çıktık.

🚗 🚗 🚗

Yemekten sonra Aras beni eve bıraktı. İçeri girdiğimde Melek ablada burdaydı. Abilerim bana döndüler.

Ben Kazandım 🃏(1-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin