Sabah kendi isteğim ile uyanmıştım . Bunun verdiği sevinç ile hemen Banyo yapıp üstüme rahat şeyler geçidim . Zaten Gülnida da uyanmış üstünü giyiniyoru.
*
Kahvaltı yaparken izlendiğimi hissedip etrafıma baktım ve Uraz ile göz göze geldim yutkunup gözlerimi kaçırdım ve kahvaltımı yapmaya devam ettim.
'' Bugün ne yapıyoruz? '' diye soran Kaan ' a döndüm.
'' Beni unutun ben gezicem'' dedim .
'' Tamam beni de unutun işleri var'' dedi Aras
'' Ben de yokum '' dedi Uraz
'' Ben zaten yokum '' dedi Rüzgar.
'' Sevgilim baş başa kaldık '' diyip kolunun Gülnida' nın omuzuna attı Kaan . Harbi yakışıyorlar be
'' Hadi ben doydum size afiyet olsun'' diyip masadan kalktım ve çıkışa doğru ilerledim.
Öylece gezerken sıkıldığımı fark ettim ve Berat' ın basketbol oynadığı sahaya gittim. Orada atış yapıyordu bende içeri girip topu yakaladım
'' Oynarız dimi knk '' dedim göz kırparak.
'' Oynarız da beni yeneceğini falan mı düşündün '' dediğinde gözlerimi kıstım ve topu sert bir şekilde ona attım sadece 1 adım geriledi ve sırıttı
'' Hadi bakalım güzellik oynayalım'' diyip topu sektirmeye başladı.
*
Tabiki Berat kazanmıştı hem de açık ara fark ile ben sadece 2 kere topu potaya atabildim o da Berat' ın bana kıyak geçmesi ile oldu. Ben yorgunluktan kendimi yere attım.
'' Ne oldu yoruldun mu '' diyip bana baktı Berat
'' Of ya ben nasıl basket atiyim sen takım kaptanısın ben i-'' lafımı kesen başımdan aşağıya dökülen su oldu. Hemen ayağa kalkıp Berat' a baktım. Elinde su şişesi ile bana bakıyordu.Kaşlarımı çatıp yanımdaki su şişesini aldım ve Berat' ı kovalamaya başladım.
'' Gelsene buraya öküzzz! Sen kimsin be!! '' diye kovalamaya başladım. En sonunda yakaladım ve suyu baştan aşağıya döktüm.
'' Ya kızım ne yapıyorsun hem ben seni çok ıslatmadım'' derken üstünü çıkardı.
'' Tabi sen şanslısın üstünü çıkar ama ben çıkaramıyorum'' diyip dudak büzdüm. Ama Berat beni takmadı ve yere yattı
'' Ya Berat kalk ya sıkıldım ben bir şey yapalım''dedim sitem ederek.
'' Tamam kızım ya of ...O zaman beni takip et '' diyip ayaklandı bende ona ayak uydurup takip ettim.
*
Beraber denizi oraya geldiğimizde kaşlarımı çattım
'' Burada ne yapacağız'' diye sordum
'' Kızım denizde ne yapılır''
'' Salak arkadaşım ben mayo giymedim ki''
''Haaaa o zaman sen otur beni izle'' diyip gitti. Ay bu da bir öküz ne olacak ki . Onu izlemeyeceğim için yine kayalıkların oraya gittim ve kayalara oturdum.
'' Beni görmek için mi geldin'' dedi yanımdaki ses. İrkilip düşecekken kolumdan tuttu
'' Oha Yiğit ödümü kopardın! Tabi ki senin için gelmedim hem burayı ilk ben buldum benim yerim burası'' dedim
'' Yalnız senden önce ben vardım''
'' Aman be sıkıldığım için buraya geldim.'' diyip ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Kazandım 🃏(1-2)
Genç KurguBen Nisa . Zor zamanların ardından yine ayaktayım, çünkü yine ben kazandım. 5 abim ile hayata devam ediyorum Sonuçta kazanmak için bir şeyleri kaybetmek lazım Kaybettiklerime üzülmek yerime kazandıklarıma bakar mutlu olmaya çalışırım ------- Sadece...