20

4.7K 124 4
                                    

Jess Madson szemszöge

Joy, és ez az egész. Kikészített. Miért pont velem történik ez? Miért én vagyok az, aki a világ legnormálisabbnak hitt nőjét megkapja, de kiderül, hogy ő is olyan, mint a többi.

- Felmegyünk hozzád Bébi? - kérdezte Joy, mikor látta rajtam, hogy zavart vagyok.

Nagyon sokat ihatott, még mindig nem volt magánál.

Nem tudtam jó ötlet-e újra kikezdenem vele. Gondolkodtam, hisz csak egy éjszaka, utána élem tovább nélküle az életem. Megérdemlem, hogy útóljára megdugjam. Nem leszek vele gyengéd, csak tudja meg mennyire fájt ez az egész nekem.

Beültem a kormány mögé és elindultam. Folyton nézett, éreztem tekintetét magamon.

- Mi az? - kérdeztem rápillantva.

Csak pislogott. Nem mondott semmit, csak nézett tovább, majd elmosolyodott.

- Joy? Miért nézel ennyire? - kerestem magamon a hibát, de csak nevetett egyet.

- Te kis fasz! - mondta, ahogy követte a tekintetem. - Akkora fasz vagy Madson! - ejtette ki mocskos szavait.

Nem értettem miért mondja ezt.

Haza értünk, tudtam, hogy ez az utolsó este, hogy vele vagyok. Meg kellett adnom a módját. Felmentünk a lépcsőn, lassan még mindig labilisan járt. Össze vissza dülöngélt, segítenem kellett neki.

- Itt vagyunk? - kérdezte, mikor megálltunk a lépcsőházban, egy emeletet menni kellett még.

- Nem még menni kell. - küldtem előre, nehogy hátra essen.

Belépett az ajtón, végignézett mindent, majd a nappali felé vette az irányt.

- Semmi sem változott. - mondta. - Egyet kivéve. - motyogott, alig hallottam.

- Mire gondolsz? - mentem közelebb hozzá, követte a tekintetem, majd a számra szegezte az övét.

- Csak mi változtunk. - mondta. - De az érzéseink nem. Te is meg akarsz csókolni, igaz? - harapta be ajkát és fejével közeledni kezdett.

Sosem éreztem ilyen forrónak a levegőt köztünk. Sosem voltunk még ilyen helyzetben. Joy az exem, ha nem szeretném nem az lenne minden gondolatomban, hogy levetkőztessem.

Mikor pár centi választott el minket megtorpantam.

- Útóljára. - válaszoltam és heves csókba bonyolódtunk.

Neki nyomtam a kanapé oldalának, elkezdtem levenni róla a ruháját. Kigombolta a gatyám, belemarkolt a farkamba.

- Még mindig kibaszottul izgulsz rám. - mondta és megszorította azt. - Bevehetem a számba? - döntött le a kanapéra.

Gyors levegőket vettem, nagyon izgultam. Imádtam vele lenni. Baszki, hogyan fogom ezt elfelejteni? Nagyon nehéz lesz.

- Te is rám! - nyúltam le a nőiességéhez és beledugtam kettő ujjamat.

Nagyon nedves volt, de nem is számítottam másra.

Mind a ketten szerettük egymást, ez volt az egészben a legrosszabb.

Lefektettem hassal a szőnyegre, letéptem róla a bugyiját és rácsaptam a fenekére. Nagyot sikított.

Nem akartam gumit használni.

- Szeretnéd? - kérdeztem meg, még is úgy éreztem, hogy számít, amit mond.

- Nagyon! - hajolt hátra, hogy adjak neki egy csókot.


SzeretlekWhere stories live. Discover now