Jess Madson
Reggel, mikor felkeltem Joy ott volt mellettem. Végre nem lépett le korán, ilyenkor éreztem, hogy igazán fontos vagyok neki.
Olyan gyönyörű volt, sötétbarna haja a feje mellé volt dobva, címlapra illő pontossággal. Kirázott a hideg, ahogy egyre tovább pihentettem rajta a tekintetem.
Kibaszottul tetszett Joy. Nem tudom, hogy lehet valakire ennyire ráindulni, de egyszerűen folyton ezt éreztem.
Nem bírtam tovább.
Puszilgatni kezdtem az arcát, amire kissé mocorogni kezdett.
- Jó reggelt Bébi. - suttogtam a fülébe, amire csak morgott egyet. - Ébredj fel Joy! - mentem végig a nyakán ajkammal.
-Hmm. - nézett rám fél szemmel. - Mit szeretnél te korán reggel? - meresztette rám óriási szemeit.
- Hát.. - adtam a szájára egy nyálas csókot. - Tudod Bébi, már tíz perce nézlek és nem bírom tovább. - néztem le a nadrágomhoz.
- Jaj, Jess. - kuncogott egyet. - Még fel sem ébredtem. - bújt közelebb hozzám, amitől még inkább kikészültem.
- Gyere feküdj rám! - húztam magamra.
Megcsókoltam.
Nem bírtam leállni, addig addig puszilgattam, kényeztettem, amíg neki is megjött a kedve a szexhez.
Nem bírtam sokáig, először mindig hamar elmegyek, de a második menetbe már tovább bírom. Megbeszéltük, hogy együtt reggelizünk. Csináltam rántottát, paradicsommal ettük.
Később sajnos nem értem rá, mennem kellett edzeni, de mondta, hogy ő is hazamegy.
- Vigyázz magadra Bébi! - mondtam neki, miután kilépett az ajtón és gyorsan visszahúztam, hogy adjak neki egy utolsó csókot.
- Te is az edzésen! - mosolyodott el. - Amúgy kivel mész? - érdekelődött elfelejtettem neki mondani.
- Daviddal és Dylennel. - válaszoltam, mindig velük szoktam kondiba járni. Sokat kellett edzenem. - Utána meg a csapattal a nagy pályára.
- Majd egyszer elmegyünk együtt? - ajánlotta fel.
- Huh, hát Joy, ha én a gymbe veled mutatkozom, akkor nagyon kell védjelek a palik elől! - ráncoltam össze a homlokom. - De dicsekedhetek is, ha jobban belegondolok. - nevettem el magam.
Ő is ezt tette. - Nem hiszem, hogy lenne ilyen. Na, majd akkor találkozunk Bébi. - mondta és elindult a lépcsőn lefelé.
Visszamentem a lakásba, összeszedtem a cuccaimat.
Felhívtam Dylent.
- Na, indulunk Bro? - kérdeztem tőle, ahogy felvette.
- Akkor szokásos. - mindig ott találkoztunk a gymben.
- Ja, Dave is jön. - mondtam, ő nem szokott, inkább csak Dylen és én.
Jó volt, hogy újra jóban vagyunk Dylennel, minden olyan volt, mint régen. Nem hoztuk fel a történteket és nem volt harag.
Odaértem az edzőteremhez. Dave és Dylen már ott vártak. Igen, szokásom elkésni mindenhonnan, kivéve, ha Joyyal találkozom. Akkor mindig pontos vagyok. Ő fontos, a haverok nem annyira, tudnak várni.
- Na mizu? - kérdezte Dylen. Egyből tudni akart a részletekről. Nem kerteltem, mindig elmondtam neki, hogy hogy állunk Joyyal. Persze nem részletekbe menően, csak felületesen. Nem szerettem volna pletykát, tudom, hogy Joy kikészülne tőle. Csak az volt ezzel a célom, hogy Dylen még véletlenül se akarjon soha többet semmit Joytól.
YOU ARE READING
Szeretlek
RomanceForrt bennem a düh, mikor felé pillantottam, az a gúnyos, de egyben csábító tekintet. Egyszerre gyűlöltem, és szerettem azt, amit csinált.