28

4.8K 118 22
                                    

Jesse Madson

Joy nagyon bebaszott. 

- Tudod mit szeretnék? - kulcsolta át a lábát a csípőmön. 

- Mit Bébi? - simítottam végig vizes haján az ujjaimat. 

- Le akarlak szopni! - suttogta halkan a fülembe. 

Még sosem mondott ilyet nekem, össze szedtem minden maradék erőm, hogy ne menjek el idő előtt és átgondoltam, kibírom-e, amíg elérünk a hajóig. 

- Komolyan? - kerekedett ki a szemem, mikor rá néztem. 

- Miért nem szeretnéd? - biggyesztette le az ajkát. 

Olyan mocskos tud lenni, semmi gátlás nincs benne, ami tetszik. 

Tudom, hogy mással nem csinálná ezt, de velem meg tud nyílni. 

- Menjünk vissza a hajóhoz. - hintettem végig a nyakát csókokkal. 

- Jól van Bébi. - csókolta meg a számat egyre többször, amitől még jobban állt a farkam. 

Nem mehettem így végig az utcákon, valamit ki kellett találnom. 

Joy kiúszott a vízből, én is követtem a partig.

- Mi az Jess? - nézett vissza, amikor leültem a parta és vártam. 

- Egy perc, jó? - mondtam. Kínosnak éreztem kimondani ezt, főleg, hogy voltak még páran. 

Elnevette magát Joy. 

- Psszt! - tettem a szám elé a mutatúó ujjam, mutatva, hogy ki ne mondja, amire gondol. 

Végre lelohadt, felálltam, és visszamentem Joyhoz.

 - Indulhatunk. - fogtam meg a kezét, és húzni kezdtem magammal. 

- Nagyon állt, jó sok idő volt. - kuncogott. 

- Még jó, hogy állt. - néztem végig rajta. - és belemarkoltam a csupasz fenekébe, amit a bikini nem takart el. 

Visszasétáltunk a hajóhoz. 

Segítettem beszállni Joynak, még nem látta, hogy milyen gyönyörűre berendeztem a kabint. 

- Nem iszunk még valamit? - kérdezte, rámnézett nagy szemeivel. 

- Pezsgőm van meg egy üveg vörösborom. - mentem be a kabinba. - Mit szeretnél? - kérdeztem. 

- Igazából.. - állt el a lélegzete, ahogy meglátta az alvóhelyünket. Elképedt, tudtam, hogy tetszeni fog neki. - Igazából, csak téged szeretnélek. - tolt az ágyra és rámugrott.

Megcsókolt, amit viszonoztam is. 

Végigment nedves ajkával a nyakamon, kibújtatott a pólómból és tovább haladt. 

- Tudod mit szeretnék most a legjobban? - harapta be száját és rám nézett. 

Kérdően néztem felé. 

- Ha bekennéd a testem olajjal és úgy folytatnánk mindent tovább. - nézett fel, miközben gombolta ki a nadrágom. 

Nem kellett kétszer mondani, minden ilyesmit hoztam magammal, a biztonság kedvéért. 

- Várj egy piciti Bébi. - keltem fel, és kivettem a táskámból a testolajat. 

Nagyon izgatott, ha csúszott Joy teste, a farkam állt, mint a cövek. 

Visszafeküdtem, Joy kibújtatta az alsómból is és nyálas csókokat nyomott rá. 

Nem kérdezett, csak kinálta, kibaszott jó volt. Sosem éreztem még ennyire kanosnak magam. 

SzeretlekWhere stories live. Discover now