23. 🌌

466 53 118
                                    

Възтанових се и с Юнги заедно се върнахме на училище.

На входа се появиха групичката, която редовно ме тормози заедно с Лина.
А аз... Аз вече съм се наплашил от всичко.

Хванах Юнги за ръка, като го стиснах силничко. Наистина се страхувам от тях...









-Ооо, малкият гей. Какво правиш с Юнги? Да не би пак да си го изнасилил? - викна едно от момчетата.

-Хахах, нещастникът няма какво да каже. - изсмя се друго момче.

-Как го нарече? - Юнги го погледна с ядосания си поглед. - Я пак? Я пак го повтори?

-Нещастник. Пълен нещастник, тъп гей.








В следващия момент видях как Юнги му налетя...

Другите от групичката му се нахвърлиха. Учениците се събраха около нас, а Лина гледаше паникьосано.

Няма как да оставя някакви си тъпанари да наранят Юнги...
Нямах друг избор. Хвърлих раницата на земята и се намесих.

10 минути по-късно, 6 момчета лежаха в безсъзнание на земята, а аз и Юнги бяхме с леки наранявания и малко рани...









-Юнги... Ти луд ли си? - погледнах го.

-Да. Искам само едно. Нека на всички ви бъде ясно, че Джънгкук е мой брат, не ви ебе дали е доведен или не. И ако някой си позволи отново да лъже и да говори някакви неща по негов адрес... Ще свърши като тези тук. - каза и посочи момчетата на земята. - Ясен ли съм?? Лина, ти си кучка.









Той ме хвана за ръка, взе раниците ни и ме изкара от училище.

Бутна ме в колата, качи се на шофьорското място и отпраши.









-Добре ли си? Не биваше да се месиш... - Юн ме погледна за кратко и след това погледна отново към пътя.

-Нямаше как да не се намеся. Как щях да те оставя сам, ти си луд... Не биваше да им се нахвърляш.

-И какво тогава, а?! Да ги оставя да ти се подиграват ли? Това ли да направя?! Кажи ми Кук, това ли?

-Да. Щяха да ми се наподиграват и да спрат.

-Сега всички знаят, че това е лъжа и си невинен. Заслужаваше си. Сигурен съм, че тате и мама няма да ни направят проблем. - лека усмивка се появи на лицето му.









Настъпи тишина.

Не знаех какво да кажа.

Не очаквах да се случи такова нещо.

Но все пак реших да наруша тишината, защото е по-неловко от живота ми...









-Къде отиваме? - погледнах го.

-За хранаа! Гладен съм. Ще идем да си вземем нещо и ще те заведа на едно място, принцесо.

-Д-добре...









След няколко минути, Юнги спря колата и слезе, като ми каза да го изчакам вътре.

После се върна с две пълни торби, сложи ги в багажника и се качи пак на шофьорското място.

Потеглихме пак...

След няколко минути стигнахме и слязохме.

Той взе двете торби и тръгнахме по една пътечка.
Озовахме се пред място с пейка и маса, а на около имаше дървета и цветя.

Седнахме там. Той извади храната...
Все неща, които харесвам.

Почнахме да хапваме, да си разказваме някакви неща и да се смеем.

После решихме да играем на криеница. Големи бебета сме.....

Той ще се крие, а аз ще търся.

Преброих до 20 и започнах да го търся.
Погледнах зад всяко дърво, но не го открих. Леко се стреснах.
Изведнъж усетих как ме прегръща в гръб, разбрах, че е той заради аромата му.









-Изплаши ли се? - попита ме, а аз кимнах. - Не се страхувай. Няма да те оставя... Винаги ще бъда до теб, принцесо...









В този момент така се изчервих...
Определено след това трябва да поговоря с Техьонг.










🖤🤍💫

🖤🤍💫

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
F̸a̸k̸e̸ F̸e̸e̸l̸i̸n̸g̸s̸... | 𝑦𝑜𝑜𝑛𝑘𝑜𝑜𝑘, 𝑡𝑎𝑒𝑚𝑖𝑛 💋 / ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora