~три седмици по-късно~
През тези три седмици се случиха някои неща...
Не много хубави неща.Като за начало Юнги все по-често започна да не се прибира, а аз се притеснявам ужасно много за него...
Мама и "тате" ходят на работа и не са си вкъщи често.
На училище ходя или с Юн, или с автобуса, ако него го няма.Но едно не ми харесва...
И то е, че изпитвам нещо странно покрай него.
С мама и .. "тате" вечеряхме и се качих в стаята си.
И да, Юнги отново го няма. Утре сме на училище... Не се знае дали ще се появи. Толкова се притеснявам за него..
Оправих си раницата, облякох си нещо по-свободно, загасих и легнах.
Да имаш до себе си контакт, за да може да си включиш телефона.. е неземно.
Чувството е все едно да имаш пълен хладилник в стаята. Пълен със...
Сладолед, шоколад, бананово мляко, кисели краставички...Опитах се да заспя. Наистина се опитах.
Но не става. Мислите ми са при Юнги и няма да се върнат на мястото си, докато той не се върне при мен.
Звъннах му, но не вдигна...
Стоя буден... Вече е 3:56. Сериозно ли...
Какво се случва с мен? Не съм момиче, че да съм пред цикъл.Чух шум. Очичките ми светнаха в тъмното, сигурен съм!! Юнги!! Най-накрая!
Тичешком слязох по стълбите в тъмното и идея си нямам как не се изтърсих. Поради слабата светлина, идваща от прозорците, успях да видя Юнги. Той затвори и тръгна към мен, но пиянската...
Защо изобщо се е напил така...
-Дж...Джън...Кук! - засмя се и застана пред мен едвам.
-Юнги.. По-тихо. Ще събудиш родителите ни.
-Изобщо... н..е... ме инте...ресува. аз... с..ъм вкъщ..и.
-Ела, пиянде такова.
Хванах го и започнах да го дърпам към стаята му.
Това момче е доста силно, ама и аз не се предавам. Тези кисели краставичкии... дават мноого сила.
-Къд..е... ме вод...иш... с..екси...
-Кво каза? - изобщо не разбрах какви ги дрънка.
-Ще...ра..збер...еш...
-Аха... ъъ... да.
Някак си стигнахме до стаята му.
Отворих, влязохме и затворих... дъа.Сложих го да седне на леглото.
Изведнъж започна да плаче... Оф Боже, Господи, помогни ми да се оправя с него...
-Защо плачеш, пиянде? - клекнах между краката му. Да, перверзно е, усетих, амаа...
-Всич...ко...е на о...паки...
-Кое всичко? - хехе научих се да му разбирам пиянския.
-Вс..ичко... и..скам прос...то... мал..ко л...бов.....
-Искаш да кажеш любов, да. Хайде сега ела в банята, трябва да изтрезнееш малко.
Пак му помогнах да стане и тръгнахме към банята.
Точно на вратата той ме избута към стената и ме затисна, а аз разбира се се стреснах...
-Какво мамка му правиш, Юнги??
-Не...з...нам... Просто иск..ам... да те...це...лун..а...
-Оо, като те перна ще видиш ти! Марш в банята!
За мое учудване той сам влезе в банята.
И сега идва тежката част...
Пуснах душа и настроих водата да е хладка... но повече към студеното, за да се осъзнае малко.
След като хубавичко го измокрих целия, го увих с една кърпа и излязохме от банята.
Дадох му нови дрехи.-Обличай се, аз няма да гледам. Хайдее.. - засмях се и се обърнах на другата страна.
-Гото..во... - каза той след малко и аз се обърнах към него.
Помогнах му да си легне и го завих.
Загледах се в него. Толкова е сладък...
Джънгкук, какво каза току--Кук..и..... благ..одаря... - прекъсна ми мисълта, бе.
-Няма за какво. Хайде, лек остатък от нощта... - засмях се, станах и тръгнах към стаята си. Но той ми хвана ръката и ме дръпна...
❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F̸a̸k̸e̸ F̸e̸e̸l̸i̸n̸g̸s̸... | 𝑦𝑜𝑜𝑛𝑘𝑜𝑜𝑘, 𝑡𝑎𝑒𝑚𝑖𝑛 💋 / ✅
Hayran KurguЮнги и Джънгкук са просто две момчета, които учат в едно училище и не подозират нищо един за друг. Докато един ден не разбират, че ще стават доведени братя... Така се отключва злобата на Юнги, подтикната от желанието на момчето за предишния му живот...