Минаха се две седмици, през които излизах с Хосок и не обръщах никакво внимание на Юнги.
Не мисля, че човек като него заслужава моето внимание. Само гледа да се подиграва с мен.Днес за първи път от дооста време се събрахме цялото семейство на вечеря и честно казано съм много щастлив от този факт. Рядко се случва да сме всички без някой да отсъства и да е на работа.
-Момчета, забелязахме напрежението между вас. Какво има? - попита мама, а с Юнги се спогледахме.
-Какво да има, мамо? Всичко си е съвсем наред. - казах без да се замисля и за секунда.
-Не, бебчо, не е. С баща ви не сме малки деца, ясно? - тя се засмя.
-И понеже искаме да си оправите отношенията... Ще бъдете на лагуна за седмица. - бащата на Юнги също се засмя.
-Какво? Ами училището? И къде ще спим, на сред океана?? - Юнги заля всички с тъпите си въпроси.
-Не, синко... Ти сериозно ли? Успокой се. Ще имате малка къщурка. А за училището, ние ще се оправим. Имате нужда да си починете така или иначе..
Съгласихме се. Нямахме друг избор и без това. Само се чудя..
Не искам да оставям Хосок. Но ще се чуваме всеки ден, както и с Техьонг.Заминаваме след два дни, така че...
...
С Юнги стоим пред малката къщурка с куфарите в ръце и отворени усти. Наистина е супер красиво.
Освен това имам чувството, че напрежението между двама ти затихна с дните. Но скоро ще разберем, надявам се.Двамата влязохме и започнахме да си подреждаме нещата.
-Гладен съмм.. - измрънках.
-Говори ми! Наблизо има ресторант, ако искаш ще идем там. - отговори Юн.
-О, няма да откажа.
Приключихме и се запътихме към ресторанта, като по пътя той ми хвана ръката. А аз се усмихнах.
Съжалявам, но наистина ми стана приятно.След това седнахме, поръчахме и през цялото време си говорихме за някакви общи неща. За пръв път се почувствах така приятно в компанията му, сякаш той бе осъзнал какво трябва да прави и ме предразположи.
Нахранихме се и решихме да се поразходим. Толкова съм щастлив в този момент...
Гордея се с Юнги.
❤❤❤
Опс, и "авторката" се гордее с Юнги, но не и със себе си...
Ъпдейтите се завръщат, готови ли сте? 😂😂💗
ESTÁS LEYENDO
F̸a̸k̸e̸ F̸e̸e̸l̸i̸n̸g̸s̸... | 𝑦𝑜𝑜𝑛𝑘𝑜𝑜𝑘, 𝑡𝑎𝑒𝑚𝑖𝑛 💋 / ✅
FanficЮнги и Джънгкук са просто две момчета, които учат в едно училище и не подозират нищо един за друг. Докато един ден не разбират, че ще стават доведени братя... Така се отключва злобата на Юнги, подтикната от желанието на момчето за предишния му живот...