Вече пренасяме кашоните към къщата, а след това ще ги пренесем в новата ми стая.
Обаче.. така нареченият ми доведен брат...
Странен е.
Той е като някакво лошо момче... което харесва както момчета, така и момичета. И освен това.. тези очи..
Знаете ли... намерих точните думи за него. Той е кисела краставичка!
Да, точно така.
Той е като в някаква марината за кисели краставички. Никой не може да я опита, докато не я извади от буркана. А като я извади, осъзнава колко е вкусна и как върви на всичко...
Но първата краставичка винаги се изважда трудно. И трябва да се нацапаш целия с вкусната марината, преди прекрасната краставичка да попадне в ръцете ти.
После отхапваш от нея.. но не. От Юнги не мога да отхапна.
-Хей, Джънг.. нещо си. Стоиш така от три минути. Добре ли си? - по думите на Юнги разбрах, че отново съм отишъл на Плутон. Или на някоя планета от кисели краставички, пълна с басейни от марината, а в нея още ки-
-Джънгкук??-Ааааа.. Да. Добре съм.
-Сигурен ли си?
-Да. Просто ми се приядоха кисели краставички.. - как можах да го кажа...
-Иди да си вземеш после. Сега да продължаваме с тъпите кашони.
Ами.. продължихме с "тъпите кашони".
Няколко часа по-късно вече се намирах в стаята ми, която е доста голяма...
Започнах да си подреждам нещата и минаа.. доооста време.
Тъкмо приключих, когато Юнги ми навлезе в личното пространство.. нахлу в стаята ми.
-Готов ли си? Готов си. Гладен ли си? Гладен си. Да идем да пазаруваме. Ще ти взема кисели краставички. Вдигай си малкия задник. Хайде, живо, живо!
Изхвърча от стаята и слезе надолу по стълбите..
Нямах голям избор, тръгнах след него, а и исках кисели краставички.
Вече в колата реших да започна някаква тема.
-Хей Юнги... Обичаш ли кисели краставички?
-Обичам ги дълги..
-Ъ...
Като нормалните хора започнах да гледам шокирано, а той само се подсмихна..
Това момче е много странно...
Или аз съм странен?
Но... Има нещо в това момче. Нещо, което... Ме кара да изпитвам огромен интерес към него...
💋🥒💋
YOU ARE READING
F̸a̸k̸e̸ F̸e̸e̸l̸i̸n̸g̸s̸... | 𝑦𝑜𝑜𝑛𝑘𝑜𝑜𝑘, 𝑡𝑎𝑒𝑚𝑖𝑛 💋 / ✅
FanfictionЮнги и Джънгкук са просто две момчета, които учат в едно училище и не подозират нищо един за друг. Докато един ден не разбират, че ще стават доведени братя... Така се отключва злобата на Юнги, подтикната от желанието на момчето за предишния му живот...