На сутринта се събудих.
Разтърках очи, надигнах се леко и видях, че съм върху Юнги.
Вкъщи сме... в стаята му... уха.Станах и седнах на леглото, а Юнги също се събуди.
-О, принцесо... Добро утро... - той разтъркваше очички сънено.
-Добро да е. Вкъщи сме си? Но как?
-Малко се развихрихме на бара.. Не си ли спомняш?
-Н-не... - доста се стреснах от лошите мисли, нахлуващи в главата ми.
-Ами... - Юн седна до мен и ме погледна. - Ще ти разкажа тогава. Изпи доста алкохол, отидохме до тоалетните, за да... така да кажем, да се облекчиш... След това се облегна на плочките и аз малко така ти открих слабото място...
Моментално си докоснах врата, сещайки се, че това е слабото ми място...
Буквално мога да полудея от всичко, свързано с врата ми...
Усмихнах се съвсем леко, а дори не знам защо.
-И после Техьонг влезе, докато... Сещаш се... Оф... Докато ти целувах врата, а ти стенеше.. кхъм. И после ъм той те погледна мазно, идея си нямам защо и отново ни остави сами. Ъм... Излязохме от тоалетните и седнахме на диваните, където продължих да ти нападам врата.... А ти стенеше толкова въз-...- нищо... И после Техьонг и Джимин отпрашиха към къщата на Тае, а на нас един приятел ни викна такси и някак си се довлякохме до тук.
-Ужас... Повече няма да ходя на бар с теб, Мин Юнги...
-А, и между другото, извинявай.
-За?
-Врата ти... Кхъмм.... - тогава го погледнах толкова шокирано...
-К-какво???
-Смучки. Хехе. Ъм... Да...
-Човек... Какво ще кажа на мама??? И на баща ти?? Олеле...
-Спокойно де, просто ще кажеш, че ъм... Че си се запознал с някакво момиче в бара и сте се развихрили..
-Да, определено смучките не са от доведения ми брат, абсурд! - засмях се и тръгнах към стаята си.
Изкъпах се, оправих се и изпих хапче за главата, защото... Боли ужасно много.
Захванах се с домашните за утре, все пак сме на училище и нямам много време...
...
На вечеря мама повика мен и Юнги долу. Сега не знам как точно щях да обясня тези смучки...
А за в училище, не ми се мисли...-Е, как си прекарахте? - запита бащата на Юнги, а ние с него само се спогледахме. - Май Куки си е прекарал добре. - при тези негови думи всички се засмяха.
-Гадженце ли намери, бебчо? - мама се засмя, а аз погледнах към Юнги, който едвам сдържаше смеха си...
-Ъ... А-аз... Н-
-Ооо, госпожо Джеон, идея си нямате. Намерих го на един от диваните и някакво момиче му се буташе. Добре, че бях там и се размина само със смучки... Физиономията му беше забавна! - Юнги ме измъкна и се засмя... Ух.
-Уауу, внимавайте следващия път.
-Разбира се!
Погледнах към Юн и кимнах, за благодарност един вид.
Той се усмихна и ми намигна.А аз се изчервих...
Защо по дяволите...не...💜🌏💜
KAMU SEDANG MEMBACA
F̸a̸k̸e̸ F̸e̸e̸l̸i̸n̸g̸s̸... | 𝑦𝑜𝑜𝑛𝑘𝑜𝑜𝑘, 𝑡𝑎𝑒𝑚𝑖𝑛 💋 / ✅
Fiksi PenggemarЮнги и Джънгкук са просто две момчета, които учат в едно училище и не подозират нищо един за друг. Докато един ден не разбират, че ще стават доведени братя... Така се отключва злобата на Юнги, подтикната от желанието на момчето за предишния му живот...