24. 🌌

452 52 107
                                    

След около час и половина с Юнги се прибрахме и видяхме нашите на дивана.

Тези хора така ни изгледаха...

Изглеждат доста ядосани.









-Мога да обясня! - започна Юнги.

-Как ще се нахвърляте на шест момчета бе деца, вие добре ли сте?? Тези нараниха ли ви?? - заговори мама.

-Класната ви се обади. Техьонг е обяснил ситуацията. Джънгкук, защо не каза, че имаш проблеми в училище? - бащата на Юнги също се включи.

-Аз... Нищо. Сега всичко е наред и това е най-важното! - усмихнах се.









Поговорихме си още малко и се качих в стаята си.
Взех си душ, преоблякох се и си взех телефона.

Определено трябва да говоря с Тае.

Звъннах му и тръгнах към дома му. Не му се излизало, бля бля.

Стигнах и влязох, като седнах на дивана при него.









-Къде са вашите? - погледнах го.

-На работа. Казвай сега, дребен! - той се засмя и се обърнахме един към друг.

-Добре, слушай.










Започнах да му разказвам всичко. До най-малката подробност.

За това как ме защити...
За това "принцесо", което ме дразни, но и ми харесва.
После как взе любимата ми храна и ме заведе на онова място.
За това как ме прегърна...

После започнах да описвам него.
Неговият аромат...
Начинът, по който е облечен...
Гласът му...
Косата му...
Устните му...









-Мамка му, бебе, ти си влюбен! - Те извика изведнъж, докато му обяснявах навиците на Юнги.

-Моля?! - засмях се и започнах да го налагам с една възглавница.

-Стигаа! - хвана ръцете ми и ме погледна. - Джънгкук... Я се усети малко! Първо започна да ми разказваш, и от разказване премина на самия него! Сам каза, че ти е приятно в компанията му, но усещаш как стомахът ти се преобръща!

-Не съм влюбен...!

-Прав си дребос, не си влюбен. Ти направо си хлътнал по Юнги!

-Шшшшт, Техьонг! - смъмрих го.

-Защо бе? Сякаш би ме чул от някъде. Зайчето е влюбено! И то в до... в .. в доведения си брат...

-Ужас! Аз май наистина съм хлътнал... Аааайш! Не мога! Искам да го прегърна, да усетя аромата му от по-близо, да усетя дъха му, да усетя меките му устни, да усетя как ръцете му се увиват около кръста ми и ме придърпват още по-близо до него, аз искам да-

-Айш, Куки, млъкни! Лошо. Сега пак ще ми надуваш главата...

-Не е вярно, ТеТе!

-Така каза и последния път! Ама, ето на! Бях с главоболие всяка вечер.

-Ах ти малък-










Точно преди да завърша изречението си, се чу звука на телефона ми.
Някой ми звъни.

Погледнах и видях, че е Юнги...










-Мамка му, Юнги ми звъни! - изкрещях като за световно.. по-скоро го казах, пищейки.

-Вдигни мууу! - Тае ме погледна строго.

-Хеххехехехеее... Юнги ми звъниии... Сега ще чуя прекрасното му гласчеее... Ух...

-Джънгкук, после се омайвай в любов, моля те...










💛🤍💫

💛🤍💫

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.
F̸a̸k̸e̸ F̸e̸e̸l̸i̸n̸g̸s̸... | 𝑦𝑜𝑜𝑛𝑘𝑜𝑜𝑘, 𝑡𝑎𝑒𝑚𝑖𝑛 💋 / ✅Место, где живут истории. Откройте их для себя