С Юнги се нахранихме и пак седнахме на дивана.
Този ток така и така не дойде. Продължаваме да стоим на свещи, но е някак си приятно.
-Утре ще идем ли на училище? - аз реших да наруша неловката тишина. Някак си е наистина неловко.
-Нормален ли си? 4 часа сутринта е. Не сме спали изобщо, а и сме изморени. Абсурд да отидем на училище.
-Но аз трябва да-
-Чуй сега... Казах не. Точка по въпроса.
-Д-добре...
Ъм..
Аз току що май заекнах. Защо???
Пълен ужас. И сега отново тази неловка тишина...
Докато хапвахме писах на Тае. Но той спи и няма начин да ме измъкне отново.
Какво да кажа, как-
-И какво сега, казваш, гей си. - Юнги наруши всяка моя мисъл... уха.
-Не съм гей. - заявих с цялата смелост, която имам в момента.
-Хахах, ами онова момче, с което говореше? - той се изсмя, остави телефона на масичката и сякаш с интерес се завъртя към мен.
-Аами, както вече споменах, той ми е най-добър приятел.
-Да да. Как ли ще реагира гаджето ти, ако разбере, че те пренесох от колата до дивана... Не искам да си помислям.
-Юнги, колко пъти да ти кажа, Техьонг не ми е- ... - Какво?!?! Ти си ме какво??
-Ти спешеее... Май си разсеян. Все тая. Спи ми се, чао. - той стана, изгаси свещите и тръгна нагоре в тъмнината.
-Н-но.. Юнгии.. Ела при мен.. с-страх ме е от тъмното...
Знам, голямо съм бебе. Но наистина се страхувам от тъмното...
Скръстих ръце и затворих очи. Не исках да виждам, че съм в тъмното, за да не се страхувам толкова.
Ако трябва ще пренощувам на дивана! Без това не ми се спи. Няма да се кача в стаята си, в тъмното, сам!
Не.
Изведнъж усетих как някой ми диша във врата...
-Мислех, че ще се изплашиш. - след малко се чу дълбокият, но тих в момента глас на Юнги... толкова е близо до мен...
-Усетих аромата ти...
-Хайде. - той хвана ръката ми и тръгнахме към горния етаж.
Тази негова загриженост...
Толкова е мил. Внимателен. Нежен. Толкова... невинен, някак си.
Кара ме да се чувствам толкова добре... А сме заедно само от няколко часа.
Заедно?! Джънгкук..
Имах предвид... Познаваме се само от няколко часа.
Но сякаш съм го виждал и друг път...-Страх ли те е да спиш сам? - спряхме се и той попита.
-А-ами... - отново ли заекнах?!
-Добре, добре. Ела. - пак ме завлече нанякъде.
-Къде отиваме?
-В стаята ми, Куки.
Млъкнах.
Какво трябваше да кажа??Така и така ме е страх да спя сам.
В нова къща.
Без ток.
В нова стая.
Нененее...Влязохме. Той ми даде да облека нещо, явно негово. Пак този негов аромат.. толкова е хубав.. Ванилия, цитруси, шоколад...
Дори не мога да го опиша.Лека светлинка влизаше от прозореца.
Юнги ми направи знак да легна на леглото.
-Аа не. А ти къде ще спиш?? Не не. - казах твърдо.
-До теб. Едва ли би ме изхвърлил от собственото ми легло.
-Еее.. Добре, ама... Тогава аз ще спя на диванчето. Или на земята. Или-
-Стига глупости, Джънгкук. Лягай сега.
Реших да не споря с него.
Просто легнах в единия край.
Той легна в другия и бавно се отнесохме в страната на сънищата...
Или поне аз. За него не знам.
💓🌠💓
ESTÁS LEYENDO
F̸a̸k̸e̸ F̸e̸e̸l̸i̸n̸g̸s̸... | 𝑦𝑜𝑜𝑛𝑘𝑜𝑜𝑘, 𝑡𝑎𝑒𝑚𝑖𝑛 💋 / ✅
FanficЮнги и Джънгкук са просто две момчета, които учат в едно училище и не подозират нищо един за друг. Докато един ден не разбират, че ще стават доведени братя... Така се отключва злобата на Юнги, подтикната от желанието на момчето за предишния му живот...