Събудих се по някое време, със сигурност не е сутрин.
Няма как да си легнем в 5 сутринта и да се събудим на време.
Преди да отворя очи... усетих нещо странно. Тоест усетих... че... С Юнги сме се прегърнали ли??
Отворих очи и видях как съм легнал на ръката му, а той ме е прегърнал.. и сме прекалено близко...
Много ясно си спомням, че легнах в единия край на леглото. А той легна в другия.
Трябва да го събудя...
-Юнги...
Дори не смея да говоря. Толкова сме близко...
-Юнгиии.. събуди сее.. хайде. - размърдах се леко, но не мога да се измъкна. Хванал ме е прекалено здраво.. - Юнгии-аааа ставааай!
-Джимин... остави ме да спя, тъпанар. После ще идем за сладолед.
-Джимин ли??
-Какво по.... - той отвори очи и ме погледна супер сънено. - А, Джънгкук...
-Аха. Ставай сега, не мога да мръдна от теб.
-Аз ли съм виновен, че си взе главата??
-Какво?? Не съм те карал да ме прегръщаш. - леко се ядосах. Та той чува ли се??
-Скъпи мой Джънгкук... Твърдеше, че има някакво чудовище на прозореца! Нямах друг избор! Не спираше да мрънкаш!
-А?! Наистина ли???
-Айш.. да.
-Може да съм бълнувал...
-И все пак, млъкна. Като те прегърнах.
-Сега би ли ме пуснал? - опитах се да не се шокирам и да държа тона, с който говоря.. Колкото и невъзможно да е в момента.
-Не. Чакай малко.
Юнги се протегна и си погледна в телефона, след това се обърна към мен и пак ме прегърна.
-Мамка му... - изпсува.
-Какво има? И пусни ме бе човек!
-Джимин ми е звънял 43 пъти... Сега му дължа два сладоледа... Даже три.
-А кой е този Джимин? Преди ми сбърка името с него. - без да се усетя се нацупих, а Юнги се засмя.
-Съжалявам, принцеско. Джимин е гаджето ми.
-Гаджето ти???
-Да. Прав си, време е да те пускам, ако научи ще ми се разсърди. Освен това аз ще се облека и ще ида при него, ти прави каквото искаш.
Той стана и тръгна към банята.
Аз също станах и отидох в стаята си. 13:20 е. Ще звънна на Техьонг и ще го поканя тук. Той ще избяга от училище, такъв си е. А и неговите часове са свършили...
-Ало ТеТе, сладурчее... Ела. Вкъщи. Новото вкъщи. Знаеш адреса.
-Защо така бе, зайо?
-Ще ти разправям като дойдеш.
-Добре малчо, до 10 минути съм там.
-Качи се горе, третата стая по коридора в дясно. Аз може да съм в банята.
-Добрее..
Влязох в банята и почнах да се къпя на бързо.
Когато приключих си облякох халата... Защото съм голямо бебе и всички го знаем.
Видях Техьонг на леглото и веднага се хвърлих върху него.
Чух отварянето на вратата, обърнах се леко към нея и видях Юнги...
Точно сега ли? Тоест не правим нищо с Тае, това за нас си е нормално...Но, върху него съм, той ме е хванал за кръста, а Юнги... уау...
-Само дойдох да ти кажа, че излизам... Приятно прекарване с гаджето!
-Той не е-
Докато го кажа, Юн вече беше изхвърчал...
-Гадже ли? Малчо.. Какво се случва тук? - Тае започна да се хили, а аз го погледнах...
🧡💟🧡
ВЫ ЧИТАЕТЕ
F̸a̸k̸e̸ F̸e̸e̸l̸i̸n̸g̸s̸... | 𝑦𝑜𝑜𝑛𝑘𝑜𝑜𝑘, 𝑡𝑎𝑒𝑚𝑖𝑛 💋 / ✅
ФанфикЮнги и Джънгкук са просто две момчета, които учат в едно училище и не подозират нищо един за друг. Докато един ден не разбират, че ще стават доведени братя... Така се отключва злобата на Юнги, подтикната от желанието на момчето за предишния му живот...