7. 🌠

499 50 81
                                    

Вече в супера, търсех кисели краставички.

Докато Юнги взима някакви неща, не спирам да се оглеждам за буркани с кисели краставички. Но ходим заедно.








-Джънгкук, може ли един въпрос? - той наруши тишината. Странно.

-Да?

-Това момче, с което говореше... Гадже ли ти е?

-Гадже?? Не. Това е най-добрият ми приятел Техьонг. - засмях се.

-Хаха, да бе. На мен ги разправяй тези. Гаджета сте.

-Не сме.. КИСЕЛИ КРАСТАВИЧКИ!








Най-накрая забелязах любимите ми, незаменими кисели краставички.

Докато малкото хора около нас ме гледаха странно, взех два буркана и ги сложих в кошницата, която Юнги носи.







-Гаджета сте. И аз не го познавам! - заяви Юнги и тръгна напред, а аз тръгнах след него.

-Защо мислиш, че сме гаджета? Аз не съм гей. - реших да полюбопитствам. В това най-много ме бива.

-Бебче, миличко и какво ли още не. И какво? Нещо против хомотата ли имаш? Или против различните сексуалности като цяло?

-Не. Сладки са. Защо? Да не би да си гей? Или бисексуален? - изсмях се, въпреки че го мисля.

-Да. Секса с мом-

-Добре, добре, благодаря за информацията! - казах бързо. - И за киселите краставички.

-Май много обичаш тези тъпи кисели краставички.

-Като се приберем ще изядеш една на всяка цена! Виж колко съм добър, споделям ги.








Той само се засмя и отидохме да платим.

После качихме нещата в колата и потеглихме към вкъщи.


...

Събудих се на дивана, в полу легнало положение и усетих нечие присъствие до себе си.

Погледнах настрани и видях Юнги.

Имаше свещи на масичката пред дивана, а той гризеше една кисела краставичка и си гледаше в телефона.

Седнах нормално и продължавах да го гледам.







-Спри да ме гледаш. Странно е. - каза той, но не отдели поглед от телефона си.

-Извинявай. - погледнах към свещите. - Защо си на свещи?

-Тока спря. И не, не ме е страх от тъмното, но ти щеше да се изплашиш.

-Аз.. Ъм.. Благодаря...

-Мхм.







Не знам защо... Но намирам в това момче нещо странно. Нещо странно и специално.

Толкова е мил, но се опитва да бъде безчувствен...

Тези хора са много ценни. Само трябва да те допуснат до себе си.


Защо изобщо мисля такива неща?? По-добре да си взема кисела краставичка.
Осъзнай се, Джънгкук...








💋🤡💋

💋🤡💋

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
F̸a̸k̸e̸ F̸e̸e̸l̸i̸n̸g̸s̸... | 𝑦𝑜𝑜𝑛𝑘𝑜𝑜𝑘, 𝑡𝑎𝑒𝑚𝑖𝑛 💋 / ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora