След като се оправих с Юнги се качихме в колата му и отпрашихме към някакъв бар.
Не знам защо изобщо ме взе с него и честно казано се притеснявам...
-Юнги, може ли един въпрос? - плахо попитах...
-М?
-Защо изобщо ме взе с теб??
-Забавно е! До сега не си ли бил на барове, не си ли пил? А и Техьонг и Джимин ще бъдат там.
-Наистина ли??
-Дап.
Млъкнах и се усмихнах.
Таето ми ще бъде там.
После ще го разпитам защо и как се познава с Джимин.След няколко минутки слязохме и пристигнахме.
Юнги тръгна към входа, а аз просто ходех след него, докато не стигнахме до една маса, където всъщност седяха Техьонг и Джимин и си говореха.
-ТеТе! - усмихнах се и протегнах ръце към него. Големи бебета сме..
-Кукии! - той също се усмихна, дойде и се гушнахме. Впечатление обаче ми направи, че Юнги и Джимин направиха някакъв си поздрав, само.
-Отивам да поръчам. Принцесо, какво ще искате с гаджето ти? - Юн ме погледна.
-Кхъм, с най-добрия ми приятел ще искаме... Каквото и вие.
-Мм, добре.
Докато чакаме Юнги се заговорихме с Джимин.
Всъщност е доста мил и има красива усмивка... Ангелче.Изведнъж Юн се появи и остави доста алкохол на масата, след което седна до мен...
-Айде народе. Нека пием. - засмя се той.
-Дамм. - казаха Те и Чим в един глас и се засмяха, след което всички си взеха чашка с алкохол и отпиха.
-Принцесо? - Юнги ме погледна. - Ти няма ли да си вземеш нещо?
-Ще пропусна...
-Защо? Хайде. Вземи си и се отпусни, принцеске. - намигна ми и ми даде някаква чашка с алкохол...
По едно време вече усещах как главата ми се замайва...
Дори не знам колко изпих.
И правя и говоря някакви глупости, въпреки, че се усещам...
Какво ми става??
Напих се..нали...-Как си, принцесо? - Юн се обърна към мен.
-Къде са Юнги и Джимин??
-Техьонг и Джимин. Танцуват си.
-Юнги..... зле ми е.... - изтърсих и усетих как скоро ще върна този алкохол.
-Оле... Ела, бързо.
Той стана, помогна и на мен и ме придържаше, докато стигнем до тоалетните.
Върнах алкохола, измих се и ми мина малко... Ух, че облекчение...
Обърнах се към ментовокоското. Тази ментова коса всъщност много му отива.
Облегнах се на плочките и затворих очи за момент...След секунди вече бях притиснат още повече към плочките.
-Какво правиш... - засмях се и погледнах към Юнги.
-Честно ли искаш да знаеш?
-Мда. Daddy....
-Не сега, Джънгкук, мамка му... Не сега. И аз не знам какво правя... Наслаждавам ти се, принцесо...
-Мм, daddy...
-Вече не е забавно, Кук...
-Защо? Daddy... Знаеш ли, че тези тесни дънки са толкова секси...
-Ей... Млъквай...
-Защо да млъквам... Da- Аххх.... - не се усещам много, но усетих целувки по врата си... А това ми е слабото място.
-Харесва ли ти...
-Ммм...да...Ахх.....
-Какви ги вършите, по дяволите?! - е това вече бе Техьонг. Не мога да сбъркам гласа му...
💗💗💗
ВЫ ЧИТАЕТЕ
F̸a̸k̸e̸ F̸e̸e̸l̸i̸n̸g̸s̸... | 𝑦𝑜𝑜𝑛𝑘𝑜𝑜𝑘, 𝑡𝑎𝑒𝑚𝑖𝑛 💋 / ✅
ФанфикЮнги и Джънгкук са просто две момчета, които учат в едно училище и не подозират нищо един за друг. Докато един ден не разбират, че ще стават доведени братя... Така се отключва злобата на Юнги, подтикната от желанието на момчето за предишния му живот...