Вече няколко часа по-късно се намирам в дома на Техьонг и си лежим в стаята му.
Преди да ми каже това, което иска, аз му разказах всичко, което се случи.
Като започнем от срещата с Хосок, та чак до това как ми писна от Юнги и му казах истината в лицето.Съжалявам, но според мен си заслужи всичко. Толкова ми писна от него, че чак започнах да си губя чувствата, буквално.
-Мисля, че ще бъде по-добре ако продължа напред с Хосок. Той винаги ме разбира и ме кара да се усмихвам... Идеален е. А Юнги какво прави? Кара ме да плача и да се чувствам зле.... - последното го измрънках.
-Прав си, Кукчо. Няма смисъл, искам да бъдеш добре. А щом той те кара да се чувстваш зле, значи не си заслужава. - Те се съгласи с мен, за което се радвам.
-Е, ти какво щеше да ми казваш? - усмихнах се.
-С Джимин сме заедно.
-ПРЕСВЕТА КИСЕЛА КРАСТАВИЧКА, КАКВО ПО ДЯВОЛИТЕ?!
В този момент и двамата избухнахме в смях, но след като се успокоихме го поздравих.
Радвам се за него, а и Джимин ми изглежда добро момче.Като заговорихме за Джимин, именно той звънна на Тае да го пита как е и какво прави, обичайните неща.
Мислих си, че са затворили, когато Техьонг пусна високоговорителя и се чу гласа на Юнги, при което се ококорих.-Ох, Джимиин. Не могаа! Писна ми да чувам за шибания Хосок. А когато видях как с Кук се целунаха... Искаше ми се да сляза и да замажа онзи кретен за тъпата му кола. - ядосваше се Юнги.
-Мяу мяу, успокой се де. Но Кук е бил прав, ти вечно го нагрубяваш! Никога не се държиш мило с него. Е, почти никога, но все пак. Докато Хоби се държи мило, както Куки заслужава. - Чим бързо ме защити, трябва да му благодаря.
-Значи аз съм виновен, пак аз, Джимини. Ахам.
-Ми не бе, Юнги, аз го нагрубявам! - ядоса се Джимин.
-Добре де, добре, прав си. Прав си, доволен ли си?! Ох... Добре, ще започна да се държа добре с него. - вече и Юнги се ядоса.
-Обичаш го като повече от брат, нали? - усетих как Джимин се засмя.
-Да го обичам? Не. Ти луд ли си, Джимини?!
Погледнах към Техьонг с погледа "знаех си, нали ти казах"..
-Обожавам го. Искам да го гушкам, искам да целувам лицето му и да чувам сладкия му кикот, искам гооооо!!
Тогава Джимин затвори.
А аз гледах толкова шокирано...Значи е влюбен в мен, а аз мисля, че съм влюбен в Хосок...
Идеално просто.По-хубаво няма на къде да го бъде.
💋💋💋
ВЫ ЧИТАЕТЕ
F̸a̸k̸e̸ F̸e̸e̸l̸i̸n̸g̸s̸... | 𝑦𝑜𝑜𝑛𝑘𝑜𝑜𝑘, 𝑡𝑎𝑒𝑚𝑖𝑛 💋 / ✅
ФанфикЮнги и Джънгкук са просто две момчета, които учат в едно училище и не подозират нищо един за друг. Докато един ден не разбират, че ще стават доведени братя... Така се отключва злобата на Юнги, подтикната от желанието на момчето за предишния му живот...