21. 🌌

467 48 146
                                    

Събудих се и се надигнах леко.

Не бях вкъщи. Огледах се и видях Юнги да гледа през прозореца. После осъзнах, че съм в болницата...

Изведнъж той се обърна към мен.







-Куки... Б-буден си! - каза и тръгна към мен.

-М-моля т-те.. остави м-ме... нищо не съм ти сторил... - изплаших се и сълзите сами потекоха по лицето ми. Тогава той се спря.

-Нищо няма да ти направя...

-Моля те... Не ме удряй пак...

-Куки! Мамка му, няма! Обещавам ти...







И отново тръгна към мен.

Страхът в мен напираше и се свих на топка.
Но той просто седна и ме прегърна внимателно, като започна да плаче.

Имаше белези по лицето си. Какво се случва...







-Д-две седмици не се събуди... И аз съм виновен... - промълви той.

-Не си в-виновен, стига.. - не мога да го гледам тъжен, за това просто го прегърнах внимателно. - К-какво се е случило? П-погледни ме... - с едната си ръка обърнах лицето му към себе си.

-А-аз т-те ударих... И на сутринта те н-намерихме там в безсъзнание... Аз съм виновен, аз, мамка му, аз! - Юн заплака още по-силно.

-Юнги... Добре съм, моля те не плачи... Моля те! - избърсах сълзите му и пак го гушнах. - Баща ти те е бил, нали... - въздъхнах.

-З-заслужих си го!

-Стига...








Спряхме да говорим.

Просто останахме прегърнати и се наслаждавахме на момента.

Плачехме...
Но този път от щастие.







-Радвам се, че си добре, принцесо... Радвам се. - той разроши косата ми и ме целуна по бузата, а аз моментално се изчервих, но се усмихнах.

-ТИ! - някой нахлу в стаята и започна да вика, а аз и Юн го погледнахме стреснато. - ТИ КАКВО СТОРИ НА ДЕТЕТО МИ, БЕ?! МАЛЪК ЖАЛЪК КЛОУН!

-Джин, успокой се...








Станах да прегърна Джин, но с помощта на Юнги.
После ги запознах.

По принцип Сокджин живее в съседния град, но явно е дошъл да ме види.

Като втора майка ми е.
А когато се съберат с мама да ме обсъждат... Страшно става.

После ги запознах с Юнги и смъмрих Джин да не му вика.







-Да да, няма. Така. Две седмици нищо не си ял и майка ти ме помоли да се погрижа, понеже са на работа. Отивам да наготвя всичко у вас и ви чакам, след 30 минути идете на рецепция да изпишат бебето ми. И шофирай внимателно, зелена главо. Посмей пак да го нараниш и ще те засъдя в градината на баба. - Джин се усмихна и тръгна, а аз седнах на леглото.








Юнги разбира се се просна до мен и ме прегърна, а аз се усмихнах.
Толкова е сладък, като е загрижен за мен...

И се радвам, че ще ме изпишат. По-бързо от очакваното, явно.








🤍🤍💜

Още ви е мъгляво, нали..

Хехехе. Скоро...скоро...

скоро

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.
F̸a̸k̸e̸ F̸e̸e̸l̸i̸n̸g̸s̸... | 𝑦𝑜𝑜𝑛𝑘𝑜𝑜𝑘, 𝑡𝑎𝑒𝑚𝑖𝑛 💋 / ✅Место, где живут истории. Откройте их для себя