Bölüm 53: Öpücük

756 56 77
                                    

İthaf: heraam_
Tam tempo okumalar!
*

Bir yandan havlu yardımıyla saçlarımı durularken bir yandan da merdivenleri inip salona girdim.

"Aferin, oğluma." dedi Jackson elindeki mamaları kucağındaki küçük Barney'e yedirirken.

İçeri girdiğimi fark etmemişti. Barney'in tüylerini okşayıp tekrar, "Aferin, yakışıklıya." dedi.

Suratında bir annenin yavru bebeğine gösterdiği şefkat ve merhametin aynısı vardı. Jackson'ı her zaman kusursuz bulduğumu zannediyordum fakat asıl kusursuzluk buydu işte.

Asıl kusursuz, kusurlarını sevgi ile örtene deniliyordu.

"Selam," dedim içeriye girerek. Eliza televizyonun tam altına oturmuş, önündeki kaptan süt içiyor, bir yandan da televizyon izliyordu. Jackson ona bir çocuk animasyonu açmıştı.

"Anne geldi," dedi Jackson. Barney mamayı yemeyi kesince yavruyu zorlamadan mama kasesini bir kenara bıraktı.

"Eliza'ya neden mama vermedin?"

Jackson hafifçe öne eğilip Eliza sütü içiyor mu diye baktı.

"Yemek istemedi, bende süt verdim."

Zil çaldığında oturduğum yerden kalkarak kapıyı açtım.

"Bella," dedi Alec omuzlarımdan tutup beni kenara çekerek. "Hoş buldum, hoş buldum."

Hoş geldin demememe rağmen kendi kendine gelin güvey olan Alec içeri geçti.

"Selam, Eliza!"

Televizyon izleyen köpeğin başını okşayıp kendini Jackson'ın yanına atarak, "Sana da selam, kıvırcık!" dedi.

Jackson sinirle ayağını uzatıp Alec'in bacağına tekme attı.

"Ne bağırıyorsun lan çocuğumun kulağının dibinde? Hayvan!"

Kucağına iyice yumulmuş olan Barney'i havaya kaldırıp öptü. "Korkma oğlum, baban burada."

Alec'in suratı Barney'i gördüğünde şaşkınlık ve gülme arasında gidip geldi. "Bu," dedi köpeğe hayran hayran bakarark. "Bu çok şirin! Bana da versene!"

Jackson Alec'in masum bir şekilde uzattığı kollarından Barney'i korudu. "Olmaz," dedi köpeği diğer tarafına alarak.

Eliza içtiği sütü ve izlediği çizgi filmi bırakıp oturduğı yerden kalktı ve koltuğa atlayarak Alec'in kucağına kuruldu.

"Sen kıskandın mı?" dedi Alec gülerek kucağına yatan köpeğe sarılıp. Eliza Barney gibi küçük olmadığından oturduğunda oturan bir insanın boyu kadar olmuştu ve Alec'in kolları tüylerinin arasında kaybolmuştu.

Boşta kalan ben olduğumdan, "Ben kime sarılacağım?" diye sordum.

"Tabii ki bana."

Jackson ve Alec aynı anda söyledikleri cümleyle birbirlerine baktılar. Jackson Barney'in kulaklarını kapatıp Alec'e sert bir küfür ederken Alec Jackson'ı sinirlendirmenin verdiği zevkle kahkaha attı.

Kapı tekrar çaldığında gidip açtım. Bu sefer gelen Elvis ve Sarah'dı.

"Hoş geldiniz!" dedim onları içeri davet ederek. Sarah içeri girdiğinde Eliza onun suratına bile bakmamış, Alec'in omzunda yatmaya devam etmişti.

Sarah'ın suratı bu manzarayı gördüğünde biraz bozulmuş, biraz da heyecanla dolmuştu.

Elvis'de Jackson'ın kucağında yatan Barney'e kollarını açarak, "Oğlum," dedi ancak Jackson köpeği bu seferde diğer tarafına sakladı.

İMGE - IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin