5- Only You Are My Baby

888 45 504
                                    

Bu gif yazarın kalbini sikti sikiyor ve sikecek

Ayrıca bu bölüm smut yok ama çok fazla... Bişiler içeriyor

<3<3<3<3<3<3<3

"Peki siz nasılsınız? Sierra'yla her şey yolunda mı?"

Calum gözlerini Kaitlin ve Ashton'ın yaklaşık iki buçuk saattir yan yana oturdukları bar taburelerine dikmişti. Ashton kıza "üşüdüğü" için ceketini bile vermişti. Barın içi cehennemden biraz daha serinken hemde.

"Bilmiyorum, biz... Eskisi gibi değiliz Cal. Hatta artık aynı evde yaşayan iki yabancıdan farkımız yok."

"Ne yapmayı düşünüyorsun?"

Luke Michael'ın sorduğu soruyla alt dudağını ısırarak masanın üstündeki kokteylin içinde duran pipetle oynamaya başladı.

"Sanırım ondan ayrılacağım."

Yüzünde yorgun ve bunalmış bir ifade vardı. Önceden olduğu gibi hissetmeyi özlemişti. Sierra'nın yanında sıkılmamayı, onu görmek için can atmayı özlemişti. İlişkilerinin gerçekten bir anlam ifade etmesini özlemişti.

"Eğer doğrusunun bu olduğunu düşünüyorsan, biz yanındayız dostum."

Dudaklarında kırık bir gülümseme oluşup zar zor gamzeleri belirdiğinde Michael elini destek olduğunu göstermek için Luke'un eli üzerine yerleştirdi. Calum ise bunu fark edebilmek için fazla meşguldü çünkü Kaitlin Ashton'ın kolunu tutuyordu ve parmak uçları kasları üzerinde geziniyordu.

"Cal."

Bu davranış yeni tanıştığınız biri için biraz... Fazla samimi değil miydi?

"Cal!"

"Ne!?"

"O şekilde bakmaya devam edersen kızın kafasında delikler açılacak."

"Onu sevmedim."

"Bunu görebiliyorum."

Kaitlin'in Ashton'a bu kadar yakın olması rahatsızlık vericiydi. Üstelik Ashton şuan Calum'la en uzun konuşmama rekorunu kırıyordu. Yani iki buçuk saat.

Beraber geçirdikleri yaklaşık bir ayın ardından belki de ondan sıkılması gerekiyordu. Fakat öyle olmamıştı. Calum Ashton'ı özlemişti. Neden kendini böyle kötü hissettiğini bilmiyordu ama onu geri istiyordu.

Kaitlin eğilip Ashton'ın yanağını öptüğünde Calum kontrolü tamamen kaybetti. Ellerini masaya vurarak ayağa kalktı ve öfkeyle onlara yürüdü. Öfkelenmesi için hiçbir sebep olmasa da öfkeliydi işte. O kız öylece gelip bebeğini- şey, Ashton'ı elinden alamazdı.

"Ashton."

"Evet Cal?"

"Sigara paketim arabanda kalmış, anahtarları verir misin?"

"Kendine zarar vermeni istemiyorum. İçmesen-"

"Verecek misin ben mi alayım?"

"Cal-"

"Anladım."

Calum Ashton'ın omzuna tutunup elini pantolonunun ön cebine soktu ve birkaç kere "yanlışlıkla" aletine değdiğinden emin olarak anahtarları çıkardı. Ashton sıkıntılı bir nefes verince ona gösterebileceği en gıcık gülümsemeyi gösterdi.

"Size iyi eğlenceler."

Yaptığından memnun, tatmin olmuş şekilde çıkışa yürüdü. Sigara paketi ceketinin iç cebindeydi. Arabaya ulaştığında çıkardı ve bir tane yakıp derin bir nefes çekti. Eğer Ashton'a sinirli olmasa onu yakasından tutar, arabanın arka koltuğuna sürükleyip Kaitlin'in adını bile unuttururdu.

Best Friend // CashtonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin